Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

"Flaue" julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 22:06   #1
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Sv: "Flaue" julegaver

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvorfor rosa elefanter? Og hvorfor 15?! Jeg er blitt forskånet for pinlige gaver. Men jeg er heller ikke så opptatt av at gavene skal være romantiske, bare det er noe jeg ønsker meg eller ikke var klar over at jeg faktisk ønsket meg.

Det var 15 stykker i pakken vel.
Det var sånne små som fryses og brukes som isbiter, å se små rose elefanter i drinken er jo artig.
Det var selvsagt ment som en spøk.
(jada, jeg har en del av hjernen som ikke er blitt helt voksen).

Hun fikk også en ordentlig gave også (jeg husker ikke hva, det er vel 5-6 år siden).

Gammel 17-12-08, 22:09   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dinochef, her.

Det var 15 stykker i pakken vel.
Det var sånne små som fryses og brukes som isbiter, å se små rose elefanter i drinken er jo artig.

Ja ja, du pakket i allefall nesten alle inn hver for seg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:11   #3
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen gir meg helst bøker eller filmer han har lyst på selv, og som jeg ikke nødvendigvis ønsker meg: schikkelig romantisk: En gang pakket jeg forresten opp biblioteksbøker. Tanken bak var å gi bort leseropplevelser. Vet ikke helt hva jeg syntes om det.

Foreldrene mine har kjøpt håpløse gaver de siste årene. For noen år siden fikk jeg håndleddsvarmer. En annen gang fikk jeg isskrape til bilen.Lillesøster som er født 16.desember, fikk adventskalender til bursdagen sin i år av foreldrene mine. I fjor fikk hun julepynt. Til bursdagen, altså.

Gammel 17-12-08, 22:27   #4
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde lyst til å kjøpe en slik til mannen i julegave i år, men med hensyn til barna, mine søsken med samboere og ikke minst mine foreldre, så tror jeg allikevel at jeg lar det være!
Clone a Willy - Glow in the Dark

Klon favorittorganet ditt! Først lager du et avtrykk i formmassen. Deretter heller du gummiblandingen i formen og fester vibratoren. La massen stivne i 24 timer og du vil ha en perfekt kopi, hvor hver kurve og åre på originalen er med. Kloningen gir ubegrensede muligheter: Du kan gi kroppslig nytelse til alle som begjærer deg, uten at du selv bør kopulere som en avlshingst. Kanskje partneren din ikke har den utholdenheten du skulle ønske? Når originalen har gjort sitt, er det bare å la kopien ta over. Og skulle du være usedvanlig godt utstyrt, en aldrende hingst eller en fremgangsrik forfatter/journalist/programleder med spesiell interesse for rypejakt, kan du lage dusinvis av kopier for å selge dyrt på eBay! Med mindre du har overvurdert din egen tiltrekningskraft og perfeksjon, kan du bli steinrik.

Samme produkt som Clone a Willy, men her blir din dildokopi selvlysende!
Pris: 329.50 kr

Gammel 17-12-08, 22:33   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg hadde lyst til å kjøpe en slik til mannen i julegave i år, men med hensyn til barna, mine søsken med samboere og ikke minst mine foreldre, så tror jeg allikevel at jeg lar det være!
Clone a Willy - Glow in the Dark

Klon favorittorganet ditt! Først lager du et avtrykk i formmassen. Deretter heller du gummiblandingen i formen og fester vibratoren. La massen stivne i 24 timer og du vil ha en perfekt kopi, hvor hver kurve og åre på originalen er med. Kloningen gir ubegrensede muligheter: Du kan gi kroppslig nytelse til alle som begjærer deg, uten at du selv bør kopulere som en avlshingst. Kanskje partneren din ikke har den utholdenheten du skulle ønske? Når originalen har gjort sitt, er det bare å la kopien ta over. Og skulle du være usedvanlig godt utstyrt, en aldrende hingst eller en fremgangsrik forfatter/journalist/programleder med spesiell interesse for rypejakt, kan du lage dusinvis av kopier for å selge dyrt på eBay! Med mindre du har overvurdert din egen tiltrekningskraft og perfeksjon, kan du bli steinrik.

Samme produkt som Clone a Willy, men her blir din dildokopi selvlysende!
Pris: 329.50 kr

Kjærsten til en venninne ga en ferdig avstøpting av seg til henne i bursdagsgave et år. Hun slapp imidlertid å åpne den foran familien.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:38   #6
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mamma er dronningen av Nille-nips. Tipper det er noen tanter og onkler som er måtelig fornøyd med det de får fra henne. Men det ser jammen ut som om hun har en konkurrent i Cora sin mor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.