Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du plæstikk-juletre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du plæstikk-juletre?
Ja, det er så flott med gjenbruk av juletrær! 63 42,00%
Nei, jeg liker støvsuge. 80 53,33%
Jeg har et i backup, i tilfelle jeg ikke finner "det perfekte tre". 1 0,67%
Har ikke juletre. 6 4,00%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 15:25   #121
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Har du plæstikk-juletre?

Selvdødt, vil jeg påstå. Det fikk vann og alt, dumme treet!

Gammel 17-12-08, 15:27   #122
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du er feig som ikke erkjenner straffeskyld i denne saken, Poly. Hadde det ikke vært for deg hadde treet sikkert stått der og blomstret den dau i dau.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 17:57   #123
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har likt som kokkosbolle. Er også så heldig at jeg slipper slå det sammen... kommer bare til å sette det i kjelleren (uten pynt).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 19:53   #124
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så du d-drepte det?

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 19:57   #125
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Nei, men jeg ønsker meg.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:50   #126
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Nei.
Kjøper edelgran, det drysser ikke.

Samme her.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:11   #127
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi har ikke plasttre. Det er mannen som er tresjef her, og han insisterer på furu. Den drysser ikke, men lekker kvae på parketten hvis noen finner på å frisere greinene litt. :the joy of marrying a gardener:

Gammel 17-12-08, 22:00   #128
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg har plastikktre. Det er ikke pent, men sjarmerende.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:03   #129
Sauen Shaun
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Sauen Shaun har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sauen Shaun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:08   #130
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synest skikken med å dra et lys levende tre inn i stuen, pynte det for så å se på mens treet langsomt dør, er fullstendig meningsløs. Jeg har et som monteres og demonteres og bor i en kasse resten av året.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:11   #131
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Har hatt det i 14 år nå.
Forøvrig er det så mye pynt på vårt tre, at selve treet knapt skimtes.

Gammel 17-12-08, 22:17   #132
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Jeg synest skikken med å dra et lys levende tre inn i stuen, pynte det for så å se på mens treet langsomt dør, er fullstendig meningsløs. Jeg har et som monteres og demonteres og bor i en kasse resten av året.

En morbid skikk ja.

Litt som å kjøpe en undulat, men ikke gi den mat.

Gammel 17-12-08, 22:27   #133
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

En morbid skikk ja.

Gullfisken min er død!
Den var helt fin da jeg puttet den i buret i går.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:29   #134
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Gullfisken min er død!

Mao. det samme om jeg fyrer med et tre eller med en hamster?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:33   #135
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

En morbid skikk ja.

Det er vår juletradisjon.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:45   #136
Joika
Pauset

Standard

Gullfisken min er død!

Ikke sant.

Hvorfor får ikke juletreet jord, som alle andre planter man har inne?

Gammel 17-12-08, 22:46   #137
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Mao. det samme om jeg fyrer med et tre eller med en hamster?

Nei da har den jo avgått med døden allerede.

Kremering er ok.

Gammel 17-12-08, 22:47   #138
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor får ikke juletreet jord, som alle andre planter man har inne?

Fordi det er det samme som å gi undulaten biff.
Røttene står igjen i skauen.

Gammel 17-12-08, 22:49   #139
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Nei da har den jo avgått med døden allerede.
Kremering er ok.

Et hugget tre er også dødt. Det bare lukter ikke like vondt.

Gammel 17-12-08, 22:49   #140
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har plastikk. Jeg er allergisk og orket til slutt ikke enda en jul med tett nese og rennende øyne (til tross for allergimedisiner).

Brukte lang tid på å finne et tre vi var fornøyde med og treet vårt ser ikke plastikk ut.

Å droppe juletre fordi jeg ikke tåler ekte gran er helt utenkelig, får da være måte på å være sær.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.