Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jule-skryte-brevene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 15:48   #101
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule-skryte-brevene

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere som synes slike brev er kjipe fordi de ikke er så personlige, hva med julekort da? Julekort er vel ikke noe bedre, man sender jo det samme "kjedelige" kortet til 20 stk?

Nei, der er jo ikke teksten lik - jeg skriver i alle fall helt forskjellige ting til de ulike mottakerne. Jeg kommer nok aldri til å sende slike helt ferdigtrykte julekort med bare bilder av barna.

I år tenkte jeg å skrive et slags julebrev i verseform med ulike småbilder av både foreldre og barn. Nederst på arket skal det være plass til en mer personlig håndskrevet hilsen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 15:51   #102
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblue: Jeg syns du skal droppe bilder av ungene, og fortsette å sende slike bilder av dere voksne.

Gammel 11-12-08, 15:55   #103
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, der er jo ikke teksten lik - jeg skriver i alle fall helt forskjellige ting til de ulike mottakerne. Jeg kommer nok aldri til å sende slike helt ferdigtrykte julekort med bare bilder av barna.

Okei, men det er jo sånne masseproduserte julekort folk pleier å sende, jeg har mottatt sikkert 1000 julekort oppover årene, og alle har vært sånne vanlige masseproduserte, med "god jul og godt nyttår" på. Av og til har noen "toppa heile driden" og skrevet "ha en strålende jul og et fantastisk nyttår".

Jeg vil ha julekort av Elinblu.

Gammel 11-12-08, 16:45   #104
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Elinblue: Jeg syns du skal droppe bilder av ungene, og fortsette å sende slike bilder av dere voksne.

Mannen og jeg pleide å sende et fuktig bilde fra årets sommerfestival til jul. I år blir det fameish bilde med ferdig tekst. :lat:

Gammel 12-12-08, 01:15   #105
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Melonina, her.

Får virkelig folk slike brev altså? Det får meg til å lure på hva slags venner/familie dette dreier seg om...

Eller er det eventuelt mottaker som tolker det dit hen?

Jeg skjønner at eksempelet er overdrevet altså, men likevel.

Jeg mener ikke at alle brevene jeg får er skrytete, men noen går litt over streken (min strek i alle fall )

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg blir litt matt av at folk blir triste av at noen har giddi å sende dem et julebrev...

Skulle ønske jeg orket selv. Ett år laget jeg julebrev med litt bilder med året som var gått, og da syntes jeg at jeg var riktig flink. Selv blir jeg kjempeglad om jeg får noe mer enn bare "God jul".

Er det i det hele tatt lov å bli sur når noen har tenkt på deg og sendt deg et brev - om det er aldri så masseprodusert?
Synes det er en ordentlig kjip reaksjon, kjenner jeg.

Nå sa jeg ikke at jeg ble sur, litt trist, sa jeg. :flisespikker: Meget mulig det er ulovlig også...

Jeg sender heller ikke ut bare bilder av barna- noen personlige ord må med. Helt klart.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 02:33   #106
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes i hovedsak slike brev er (mer eller mindre overlagt) underholdende, men er ikke bedre enn at jeg ble litt lei av dem i de åra vi var ufrivillig barnløse. Til slutt lagde jeg min egen parodi, der jeg diktet opp to fiktive barn (med våre navn lett omskrevet) og skrøt hemningsløst av de fantastiske ungene. Dessverre var disse barna i overkant glade i rød og gul saft, og brevet var krydret med bilder som disse:

Brevet vakte i alle fall lykke blant våre barnløse venner. Noen av vennene med barn ble faktisk også begeistret.

Du, altså!!

Gammel 12-12-08, 13:14   #107
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid skrevet alt for hånd, men i år måtte jeg krype til korset og gå for den ferdigtrykte varianten til de fleste. Det er tross alt bedre enn alternativet som var ingen julekort. Neste år er jeg nok på høyden igjen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:26   #108
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sendte julebrev før (jeg håper ikke de var veldig skrytete), men jeg har slutta. Grunnen til det er at jeg har skjønt at endel oppfatter det som upersonlig og skrytete nærmest uansett innhold, og en forumtråd på et annet forum tok motet fra meg. Argumentet er ofte at et håndskrevet, personlig brev er mye hyggeligere å få, har man ikke ork til å skrive det, kan man like godt la være. For meg er ikke det noe alternativ, jeg har slett ikke tid til å skrive lange, håndskrevne kort til alle vi har brukt å gi julekort til. Så nå får den store hopen bare kort med bilde av ungene og en kort hilsen på, mens enkelte venner blir tilgodesett med en litt lengre tekst.

Vi får julebrev fra flere, og jeg synes det er koselig. Det er et par som overdriver enten i lengde eller innhold (når man er et eldre ektepar uten barn, finnes det jo grenser for hvor mye som skjer i løpet av året. Hvis man da føler man må fylle en tettskrevet a4-side i skriftstr 8, sier det seg selv at det blir litt svada og stor detaljrikdom). Og vi får fra en familie som skriver rene skrytebrev, men det blir jo mest komisk. Det vi får mest av, og som jeg også pleide å lage, er et falset a4-ark med bilder og korte billedtekster, mest om hva barna gjør og liker etc og om det har vært noen store endringer. På siste side har jeg brukt å endre teksten litt/skrive en personlig hilsen til mottaker. Men jeg har som sagt feiga ut med tanke på slike julebrev .

Jeg savner forresten ofte en oppdatering når jeg får et kort med bilde av barn og "god jul og godt nytt år". Og jeg kan godt leve med at jeg ikke hos alle kommer i den kategorien julekortmottakere som blir tilgodesett med lange, håndskrevne julekort.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:52   #109
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har alltid skrevet alt for hånd, men i år måtte jeg krype til korset og gå for den ferdigtrykte varianten til de fleste. Det er tross alt bedre enn alternativet som var ingen julekort. Neste år er jeg nok på høyden igjen.

Jeg elsker den ferdigtrykte varianten like godt, bare så det er sagt. Bare det står God Jul og er bilde av søte småtroll er jeg fornøyd. :enkel:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:56   #110
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg elsker den ferdigtrykte varianten like godt, bare så det er sagt. Bare det står God Jul og er bilde av søte småtroll er jeg fornøyd. :enkel:

Nok en enkel sjel melder seg.

Gammel 12-12-08, 15:04   #111
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer nok aldri til å sende slike helt ferdigtrykte julekort med bare bilder av barna.

Det gjør jeg.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Godt noen liker det.
Venner og familie kjenner meg nok så godt at de vet at alternativet er ingenting, så jeg satser på at de blir fornøyde de også.

Gammel 12-12-08, 15:05   #112
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Skulle nesten ønske eg kunne fått eit jule-skryte-brev. Eller eit julekort. I fjor trur eg me fekk 2.
Det føles av og til litt bortkasta der eg sitter kveld etter kveld og scrapper kort, datascrapper bilde og skriver juledikt i korta.
Men det er no ein gong slik. I år har eg scrappa 30 kort og sendt ut. Måtte bestille 10 til, dei blir desverre heilt fiks ferdig bestilte. Eg har rett og slett ikkje tid til å sitte med 10 kort til i år.

Håper i alle fall at folk setter litt pris på korta som eg har lagt ein del arbeid i, og ikkje kaster dei vekk med ein gong.

Gammel 12-12-08, 15:05   #113
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker vi pleide å få brev fra søskenbarnet mitt, der hun skrev litt om familien og året som hadde gått. Jeg syntes det var koselig, et brev er et brev. Men mamma syns visst det var litt skrytete har jeg forstått. Nå får vi stort sett ingen brev, bare bilder med barn og et og annet nissekort. Jeg gidder ikke sende noen i år tror jeg. :lat:

Gammel 12-12-08, 15:47   #114
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå sa jeg ikke at jeg ble sur, litt trist, sa jeg. :flisespikker: Meget mulig det er ulovlig også...

Nå var ikke mitt innlegg til deg direkte - det var mer en generell kommentar.

Gammel 12-12-08, 15:59   #115
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Når jeg får slike brev lurer jeg på hvordan de har det inne i seg. Er de bare opptatt av de ytre tingene og gjør de for å være flinke eller koser de seg med det? Det er flott hvis de gjør ting de liker og får til det meste, men jeg vet at noen familier ville hatt bedre av å bruke en helg i sofaen i blant enn alle disse prestasjonstingene.

Jeg er fornøyd med livet mitt slik det er selv om jeg gjerne skulle byttet ut deler av meg selv med noe annet, men ikke alt er mullig. Jeg tror at man blir ulykkelig hvis selvtilfredssheten styres av hva andre får ut av livet sitt. Man må heller finne ut hva som passer en selv og leve livet sitt deretter.

Ps! Veldig kjekt med ferdigtrykket julekort!

Gammel 12-12-08, 19:03   #116
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nå var ikke mitt innlegg til deg direkte - det var mer en generell kommentar.

Skjønte det. Er egentlig enig med deg, i prinsippet. Men man kan ikke alltid styre det man føler. Var bare et uttrykk for mine inntrykk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 21:46   #117
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

NTH-klassen vår pleier å sende ut en "klasseavis" annethvert år, der et par frivillige prøver å samle inn bidrag fra flest mulig om hva de driver med og hva de har gjort siden sist, og gjerne et par bilder, og så blir alt satt sammen til en pdf og mailet ut til alle. (De første årene ble den sendt på papir.) Det fungerer litt som et felles julebrev og er riktig hyggelig. I år er det BM og jeg som setter sammen avisen, og det kommer stadig inn bidrag på mail fra gamle klassekamerater. En av venninnene mine fra klassen skrev for et par dager siden at "Vi har ikke så mye spennende å berette, vi er fornøyd med tilværelsen og har derfor ikke gjort noen særlige endringer på en stund. Det er vel i og for seg bra, men det blir ikke så underholdende på den måten…" - og sånn er det vel for mange, at man ikke har så mye underholdende å fortelle i julebrevet, så da kan det lett føles kjedelig og/eller skrytende, men det er nå likevel hyggelig for gamle venner å høre hvordan det går.

Jeg er oppvokst med et slikt "juleblad", det har vært i gang siden begynnelsen/midten av 60-tallet. Husker når foreldrene mine sto ved kjøkkenbordet en seinkveld før jul og stensilerte opp ark etter ark, de årene de var "redaktører". Når jeg besøker mamma i jula må jeg alltid lese "Saga Blott", som det heter. To-tre av lærerne deres var også faste bidragsytere, det året den ene av dem døde, så var det sønnen som sendte inn brev på vegne av familien.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:15   #118
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes den juleavisen Skilpadda og -ea- beskriver høres så utrolig bra ut! Jeg prøvde å dra igang noe liknende med kullet mitt da vi sluttet, men det var null interesse å spore. Vi var ikke så veldig sammensveiset, det er sikkert grunnen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 12:27   #119
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får lage en FP-avis i stedet, Missa! Eller det er kanskje litt bortkastet, all den tid vi vet alt om hverandre fra dag til dag uansett? Som det ble kommentert i det ene julekortet vi fikk her om dagen fra en med-FP-er?

Gammel 13-12-08, 13:26   #120
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi får lage en FP-avis i stedet, Missa! Eller det er kanskje litt bortkastet, all den tid vi vet alt om hverandre fra dag til dag uansett? Som det ble kommentert i det ene julekortet vi fikk her om dagen fra en med-FP-er?

Super ide. Det er jo så enkelt, det er jo så enkelt, bare henvise til aktuelle tråder og blogginnlegg ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.