|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
|
![]() Sv: Det siste tabu?Jeg er litt med Esme der, tror jeg. Jeg kjenner flere menn som virkelig ønsker seg barn, men det er en helt annen sak å finne en dame som faktisk ser på deg som en som hun kan og vil få barn med, og så tror jeg mange barnløse menn har en pussig idé om at de ikke hadde vært gode fedre. Det er nok sårt, men kanskje litt vanskeligere å snakke om, siden det, etter avlevering av sædcelle, er mindre håndfaste ting for en kommende far å snakke om, ergo mer følelser. Og følelser er vanskelig. Vi damer kan greit mikse sammen samtaler om The Motherhood med gørrete detaljer om ammespreng, psycho fødsler og denslags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Passiv
|
![]() Sv: Det siste tabu?
Tukle med naturen er herved tatt i bruk som den nye betegnelsen på sex her i huset. |
![]() |
![]() |
#84 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Det siste tabu?
Nå leste jeg fort og dyslektisk og leste "robin hood". Likevel gav setningen mening. *imponert over hvor lett enkelte har for å blande inn fødselsrelaterte opplysningen i hvilken som helst setting*
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Det siste tabu?Jeg fikk barn sent, og var innstilt på at jeg ikke skulle ha noen før mitt vakre lille "uhell" kom som julekvelden på kjerringa. Og takk og pris for det! |
![]() |
![]() |
|
|