|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() Sv: Det siste tabu?Det er egoistisk å ønske barn så sterkt at du er villig til å "tukle med naturen for å få de. Det er egoistisk å ikke ønske seg barn i det hele tatt.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Det siste tabu?
Shit, et øyeblikk trodde jeg du var seriørt, og bråleste gjennom tråden, målløs over at ingen hadde hudflettet deg.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foreldrene mine fikk ganske mye mas på slutten av sekstitallet/begynnelsen av syttitallet, spesielt pappa og vitser og ondskapsfulle bemerkninger om de små svømmerne hans.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det siste tabu?For oss som ikke får mer enn ett barn, så er det ikke til å nekte for at det ser ut til å være egoistisk i andres øyne. Samme om vi har aldri så "gyldig grunn". Det er nesten så egoistisk og så dårlig gjort overfor poden, at vi burde ha forutsett det før vi fikk ham, og forblitt barnløse.
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
Den kjenner jeg på noen ganger også. Ikke så ofte, og ikke slik at det går veldig inn på meg, men det skjer. Det er flere som mener at jeg like gjerne kunne latt vær å få poden siden jeg ikke har tenkt å få flere barn.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
Herre min! Er det folk som får seg til å mene slikt altså? Blir helt forundret over mennesker. Er det virkelig så trangsynte?
![]() |
#8 |
Passiv
|
Den har jeg også fått servert gitt, mange ganger. Bare det at jeg ikke har "gyldig" grunn annet enn at jeg ikke ønsker flere barn. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Tukle med naturen er herved tatt i bruk som den nye betegnelsen på sex her i huset. |
![]() |
![]() |
|
|