Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Min første tyttebær er outet! (Dvs, mitt tredje tyttebær, da, men outinga, den er ny.) MITT tyttebær! 
:snille Frøken Rattata begynner å bli tøff:
Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.
Jeg vil nå gjerne komme med mitt, jeg da. Advarsel, mulig det ikke er morsomt. Fredags kveld var noen av oss akkurat her, rett før 23. Canto og jeg blir bedt om å slutte med vaininga (språkrådet lander nok på den varianten). Og så følges dette opp med "Jeg kommer sikkert til å like dere begge etter hvert når jeg blir mer kjent andre sider av dere."
"Ser du Canto, har er på sjekkern ", svarte jeg.
Og så barket i hvert fall jeg sammen med folk, i rødprikketråden, som altså prikket meg på "generelt" grunnlag. Og siden det var et generelt "angrep" som kom klokken halv to på natta, i det som var en løpende debatt klokken 23, så synes jeg den tåler gjengivelse: "Denne røde er pga en del tidligere innlegg der du fremstår som tåpelig og kranglevoren, i tillegg til dette siste som bare bekreftet det. Herregud!". Åpent, har jeg ikke hørt fra personen før i dag.
Jeg syns det er like greit å si fra når jeg syns det er på tide at en person like gjerne skal få høre hva jeg syns om h*n. Det er ikke dermed sagt sagt at jeg er interessert i å diskutere det synet i selve tråden. Det ville neppe blitt noen saklig diskusjon i allefall (såfremt ikke jeg hadde kunnet innleie Skilpadda som InnleggsKonsulent )
Språket prøver jeg å holde på et saklig nivå, så det burde du tåle, syns jeg, men når jeg leser dette...
Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.
Nei, altså, dette sliter ikke voldsomt. Men, i motsetning til noen av oss, som altså sier rett ut hva vi mener, så er det noen ganske få som bruker alt fra røde prikker, til tantes nålestikk og alle andre varianter av sortene i hatteesken av faenskap.
...så skjønner jeg jo at du tar dette svært, svært alvorlig.
|