Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 23:32   #10
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Ok, så da er moralen at dersom man følger dine råd, så blir man raskt en respektert bruker. Og det er selvfølgelig det man trakter etter? For det er vel det rødprikkingen egentlig er for noen, en form for sosialisering som er ment å strigle folk inn i "mainstream".

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Mulig det er feil, om jeg skremmer andre bort av den grunn. Da skal jeg hoppe av, i svingen, før jeg blir så respektert som deg. For en slik grunn til å bli, er at jeg skal slippe å bli striglet inn under en Alfa, enten det er en ulv, eller et får i ulveklær. Men, det er nå bare min mening.

Sa jeg du ville bli mainstream? Sa jeg du ville bli en respektert bruker? Sa jeg at jeg er det?

Det er den første gangen i mitt liv jeg har blitt kalt mainstream!
Sammen med hentydningene om gammelnazistiske forbilder og alfahann-tendenser bryter du virkelig ny grunn i ting å fornærme meg med! Orginalitet skal du faenmeg ha cred for!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.