|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Jeg synes generelt det er synd hvis man ikke kan argumentere for sitt syn i tilstrekkelig grad i seg selv. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Passiv
|
Det stemmer nok det. Man må skrive noe i kommentarfeltet på de røde. Hva man skriver er jo en helt annen sak, et tegn holder. |
|
|
|
#86 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
Jeg har tydligvis ikke gjort en god nok jobb med å få frem det jeg ønsker her. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Personlig pessimist
|
Det går veldig godt an å være uenig uten å fokusere på feil og negativitet! Det som virkelig ødelegger gode diskusjoner er nettopp når folk tar det veldig personlig at folk ikke er absolutt enige i det de sier!
|
|
|
|
#88 |
|
By the Sea
|
Jepp.
|
|
|
#89 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterOm jeg gir en rød prikk er det fordi jeg er negativ til innlegget. Og grønn prikk kommer om jeg er positiv. Jeg ser ikke problemet.
|
|
|
#90 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
Absolutt. Men, det har jeg altså tilgode å oppleve i mine negative tilbakemeldinger. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Erfaren nok
|
Men noe sier meg at en del bruker de røde prikkene til å sende tilbakemeldinger som "nek", "idiot", "du er domm" etc.
|
|
|
#92 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterKanskje jeg ikke har gjort en god nok jobb med å få fram hva jeg mener: |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
1. Problemet er at det dels kveler debatten. Og problemet er at jeg ikke aner hva et punktum indikerer hva jeg har gjort galt. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterAng. samfunnet, så synes jeg like mye det er en tendens at "alt er lov, ingen tar feil".
|
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
1. Du kan regne med at vedkommende var negativ til innlegget, og at det ikke lå mer i det enn det.
|
|
|
#96 |
|
Erfaren nok
|
Om det kveler debatten synes jeg man legger for mye i prikkene. Jeg får grønne prikker uten kommentarer, jeg vet jo ikke akkurat HVA som var så bra alltid, men det er ikke så farlig?
|
|
|
#97 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
De fleste rødprikkene jeg har fått har ikke med saklig uenighet å gjøre. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg synes at hvis man har noe å si, sier man det i tråden. Grønne er jeg for, de er en ekstra påskjønnelse. Røde kommer jeg aldri til å bruke.
|
|
|
#99 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
1. Men det er ikke særlig konstruktivt. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Pauset
|
Men ser du ikke realiteten i at du strengt tatt ikke trenger å forholde deg til disse menneskene mer enn du ønsker? Det er ingen her som slenger med leppa face to face, og det bærer alle nettsamfunn og forum veldig preg av. Folk drar ting lenger og de fleste tåler også mer. Det er i allefall mitt inntrykk. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|