|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tankefull
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter190.503 grønne, 1.471 røde og 2.848 grå. (Siden starten)
|
|
|
#62 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Når verden var "større", og vi var mindre hadde vi ikke så mange å være intolerante mot. Men, intoleranse er selvsagt ikke noe nytt fenomen. Jeg tror likevel at intoleransen i samfunnet har økt jevnt og trutt i takt med bl.a FRP's oppslutning. Det er et parti som er perfekt for de som ikke "gidder" å reflektere. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
© All rights reserved
|
Selvfølgelig kan man rødprikke for smakløse avatarer. Alt som lukter av Man. U, foreksempel... Hva synes du om .........s innlegg?
Man rødprikker altså om man er negativ til vedkommenes innlegg, ikke pga at brukeren er domm såmm ett brø. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg tror du bør finne frem historiebøkene dine og reflektere aldri så lite. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Mjau
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterEgentlig så burde "Dåmm som et brø" være et alternativ. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
1: Jo. På dette forumet. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg liker prikkesystemet. Jeg synes det er en fin måte å gi tilbakemelding på.
|
|
|
#69 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
Du er ikke utdypende nok til at jeg forstår hva du mener. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mjau
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterNei, jeg er nok for grunn. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ekvilist
|
Det er utrolig deilig å ha et sted å være hvor oppslutningen til FRP ikke er 30% slik det er ellers i samfunnet og på mange fora. FP har vel 4% FRP-velgere hvis jeg husker riktig. Jeg tror du skyter på feil hest. Eller noe.
|
|
|
#73 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg ser ikke poenget med at noen feks sender noen en rød prikk der det står "du er domm"
|
|
|
#74 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterDet er snakk om en rød prikk her. Den gjør ikke vondt og den skader ikke noen. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dramaking
![]() ![]() |
Vel..toleranse ble et undertema her, og jeg mener det er viktig å ta et oppgjør mot intoleranse. Og jeg beskyldte samfunnet for å ha blitt for FRP-vennlig. Ikke Foreldreportalen for å ha for mange FRP-sympatisører.. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
saftig
|
1. Det går ikke an å gi rød prikk uten kommentar på dette forumet. Løgnaktighet er ikke særlig sjarmerende, canto.
|
|
|
#77 |
|
By the Sea
|
De må vel tas personlig? Ellers er det jo ikke et oppdragende smekk over fingrene, vel!
Alle sammen, nå: "We looove you too, Jooooikaaa!"
|
|
|
#78 |
|
Ekvilist
|
Mitt poeng var at jeg ikke synes FP oversvømmes av intoleranse. Selv om jeg ser at uskrevne regler (de er vel strengt tatt skrevne) sier at råsa skrift og fjerne fonter ikke er greit kan tolkes som intolerant. Jeg synes at det å gi negative tilbakemeldinger og utfordres på egne meninger ikke kan sammenlignes med intoleranse. Man kan snu det andre veien også, og stille spørsmål ved hvor tolerant man er hvis man ikke tåler kritikk.
|
|
|
#79 |
|
Personlig pessimist
|
Går det i det hele tatt an å rødprikke uten kommentar?
|
|
|
|
#80 |
|
Mjau
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterRødprikking på FP har på det jevne lite med intoleranse å gjøre, men med uenighet. Uenighet er ikke synonymt med intoleranse. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|