|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?For et par år siden ble jeg invitert i bryllup uten min samboer. Vi hadde vært samboere i noen år og venninden min hadde truffet han ved flere anledninger, men ble allikevel ikke invitert. Jeg gikk ikke i det bryllupet.
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?
Var det fordi han ikke var invitert at du ble hjemme?
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Det er utenkelig for oss og vår omgangskrets å splitte par når det inviteres til bryllup. Enten inviterer man begge, eller ingen. |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Jeg syns det er helt greit at sambo eller jeg blir invitert alene til venner partneren ikke har hatt mye kontakt med.
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?[quote=safran;143305]Går dere aldri ut hver for dere?[/quot
![]() |
#8 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?På vanlig fest eller middag ville jeg syntes det er mest naturlig å invitere med partner! Som jeg skrev tidligere innlegg måtte vi sette en grense i bryllupet og nye kjærester ble ikke invitert.
![]() |
|
|