|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er her
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner ?
Nei det er det ikke
Sjokkert, dersom de var nære venner, vil jeg jo anta at deres damer hadde truffet brudgommen (og bruden) flere ganger. Og de høres helt urimelig ut at de ikke skulle være på hele bryllupet.
![]() |
#22 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Jeg opplevde dette i sommer, sambo ble invitert i bryllup til en venninne, uten partner. Først syntes jeg det bare var merkelig, men da vi fikk en sms en uke før bryllupet der jeg plutselig ble bedt til kaffen, fikk jeg virkelig dåne-følelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?
![]() |
#24 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Tuller ikke, nei. De kom riktignok ikke, tror det var fordi hun var temmelig høygravid, men de var jo like fullt invitert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert optimist
|
![]() |
#26 |
Helt konge
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Et sted må man vel sette grensen også når det gjelder hvem man skal invitere i bryllupet sitt. Var i min kusines bryllup i sommer og de hadde satt grensen ved samboende, altså venners og familiens kjærester som ikke bodde sammen ble ikke invitert. Den synes jeg var en grei og forståelig grense. Hadde nok syntes det hadde vært rart om bare jeg hadde blitt bedt i bryllup, men enhver får gjøre som de ønsker i forhold til sitt bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Originala
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Da vi giftet oss visste jeg at en av mine venninner og et søskenbarn av meg var single, og da ble de invitert alene. Sist redigert av Fadese : 29-11-06 kl 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Jeg hadde ikke invitert uten partner. Ei heller invitert en til middag og partneren til kaffe.
Er det omtrent det samme uttrykket som "Er du bydd, er du sjenkt"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Ikke vanlig i min omgangskrets når det gjelder bryllup ihvertfall. Men må jo si at dersom mannen min hadde blitt invitert til et bryllup hvor jeg ikke kjente brudeparet så godt og de hadde prioritert å ha flere venner istedet for partnere så hadde det vært helt OK.
![]() |
#31 |
"De"
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner ?Min fetter inviterte bare halvparten av søskenbarna sine på vår side til sitt bryllup.
![]() |
#32 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Da vi giftet oss i sommer, inviterte vi alle som hadde partner med følge, og alle som hadde barn ble invitert med barn. Og de som fikk seg kjæreste etter at invitasjonene ble sendt ut, fikk en muntlig invitasjon som inkluderte den nye kjæresten også.
![]() |
#33 |
Helt konge
|
Hvorfor er det skammelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
"De"
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Det er skammelig fordi valget var helt tilfeldig. For å spare på plassene. Alle har hatt like godt forhold til han.
![]() |
#35 |
Pen. Så det så.
![]() |
#36 |
Pen. Så det så.
Okei. Så denne nå.
![]() |
#37 |
Helt konge
|
Men har han hatt et like godt forhold til alle dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Jeg fatter ikke at man ikke bare kan akseptere at brudeparet inviterer de de kan og/eller vil. Det er jo deres fest og på en sånn dag er det da ikke regler som er viktigst?! Synes ikke de skal være nødt til å unnskylde og forklare seg for det.
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Helt enig!!! Hvorfor må man ta hensyn til alle andre, vi ba de menneskene som har vært og er viktige for oss og de vi vil ha med videre i livene våre. Hvem vi er bedt i bryllup til tidligere er ikke vårt problem de lager sin drømmedag og vi vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Invitere folk uten partner?Jeg har aldri opplevd det og hadde vi fått en slik invitasjon så hadde det nok blitt mottat som sårende . Du ville jo følt at de ikke likte partneren din. |
![]() |
![]() |
|
|