|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Hvor kan jeg købe "specialmad"?jeg er lige flyttet til norge fra københavn og søger med lys og lykte efter netshops eller madbutikker der har et godt udvalg af "specialmad" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: hvor kan jeg købe "specialmad"?Har bare et råd, om alt annet feiler. Få familien din i Danmark til å sende deg en stor eske med mat så du har en stund. Det vil antageligvis bli billigere for deg enn å handle inn her i Norge. Vi har altfor dyr mat, og spesielt spesialmat.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: hvor kan jeg købe "specialmad"?Hvor i landet bor du?
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?Helsekost (bla Helios), Ultra, Meny og Coop Mega har noe ihvertfall.
|
|
|
#5 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?"Røtter" i Ullevålsveien/Dalsbergstien har et fantastisk utvalg! Eneste aberet er at det fort blir dyrt å gå inn der...
|
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?Glutenfri mat kan du kjøpe på Ultra og Meny i Oslo, bl.a.
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?For mer info om glutenfritt i Norge, ta en kikk på www.ncf.no .
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?jo cøliaki er ret undervurderet i danmark.. eller de mener bare at det slet ikke er så udbredt som i sverige og norge.. måtte diskutere med min læge i 30 min for at få min søn testet.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?Siden du bor i nærheten av Jessheim, så ville jeg startet jakten inne på Jessheim storsenter. Der finner du Meny, Life, Og Sunkost. Håper du finner det du leter etter.
|
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?Det tar tid å venne seg til nye ting på et nytt sted (og nytt land), i starten er alt forferdelig forvirrende og ukjent og bittelitt skummelt. Du skal se at om et halvt års tid tenker du ikke engang over at det er annerledes og dyrere.
|
|
|
#12 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?Norge ligger dessverre milevis etter Danmark når det gjelder sånne ting, men det blir faktisk bedre og bedre for hvert år.
|
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?
Jeg pleier å få søstra mi/svigermor til å handle inn glutenfritt til meg når de er i Sverige, der er det mye billigere og dessuten bedre utvalg. På kjøpesenteret på Töcksfors (skrives det slik, tro?), er det ofte tilbud på 5 store pakker med Finax mel eller müsli.
|