Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 20:25   #181
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg er for paranoid til å melde meg inn, vil ikke at FP skal komme opp i newsfeeden til alle vennene mine.
Kikket litt på medlemmene, og fant ut at jeg har sannelig felles bekjente med flere av dere, blant annet Elinblu. (Vel hun var den eneste jeg koblet nicket på, jeg er fryktelig dårlig på å drive detektivvirksomhet.)

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:28   #182
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppdaget plutselig mamma'n til en i barnehagen/svømminga og fikk litt hakeslipp. Det viste seg at hun slang seg med på FP i dag etter å ha sett at jeg ble "fan" på Facebook. Koselig det da.

Hvis noen kjenner meg igjen på noe vis, så håper jeg dere gir lyd.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:31   #183
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lever ihvertfall i den tro at INGEN kjenner meg. Jeg kjenner igjen folk her som har lagt ut bilder på FP, men ingen venner i RL.

Gammel 20-11-08, 20:51   #184
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har mange felles venner med flere (FP-venner), men en av dere har kollegaen min som venn.

Samme her... :skalskalikke:

Gammel 20-11-08, 20:52   #185
Honey
Aktiv

Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man kan edit settings på wallen(for et språk) så gruppehistorier ikke kommer opp i det hele tatt.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:54   #186
Lula
Nybegynner

Lula sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Lula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg oppdaget plutselig mamma'n til en i barnehagen/svømminga og fikk litt hakeslipp. Det viste seg at hun slang seg med på FP i dag etter å ha sett at jeg ble "fan" på Facebook. Koselig det da.

Hvis noen kjenner meg igjen på noe vis, så håper jeg dere gir lyd.

Her er jeg!!!

Registrerte meg likegodt og her er jeg altså. Dette blir sikkert kjempekoselig!

Lula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:56   #187
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har felles venner med flere,- men aner ikke hvem de er! Altså, de felles vennene har jeg full kontroll på, men aner ikke hvem FP-damen (eller mannen, i ett tilfelle) er. Men om dere kjenner meg igjen, så gi lyd, da!

Samme her! Noen av de er fordi den felles vennen er medlem her inne, men et par stykker hadde venner som jeg har fra helt andre deler av livet. Verden er ikke stor, gitt!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:19   #188
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Har felles venner med flere av dere.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:28   #189
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner igjen flere fra her inne. Men veldig mange er totalt ukjente. Ingen RL kjente tror jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:40   #190
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det rare er ikke dere som jeg sånn semi vet-hvem-er. Det er litt mer overraskende når det dukker opp personer som kjenner to personer som jeg kjenner, hvor ingen av disse har noen sammenheng forøvrig i mitt hode. Ja, ja ..... Norge er jo ikke så himla stort så det burde ikke komme så overraskende på.

Gammel 20-11-08, 21:42   #191
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har visst en venn felles med mange FPere. I de fleste tilfeller er det Gunniss.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:49   #192
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har visst en venn felles med mange FPere. I de fleste tilfeller er det Gunniss.

Tenkte å fortelle akkurat det samme.

Gammel 20-11-08, 22:02   #193
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen kjenner en gutt/mann som vokste opp i nabohuset der jeg vokste opp. Sånt får meg til å gruble.. hvordan...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:06   #194
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har 49 felles venner med en av FP-fansen.

Er det regnet som spesielt uvanlig å ha felles venner med menn?

Neeei men i mitt tilfelle skrev jeg at jeg hadde mange fp damer med felles venner men måtte jo forandre på det når jeg fant ut at jeg hadde felles med en mann
som jeg forøvrig med en gang skjønnte hvem var

Gammel 20-11-08, 22:10   #195
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen av dere kjenner noen som jeg eh... "kjenner"...

Dette kan jo bli en interessant tråd.

Gammel 20-11-08, 22:11   #196
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis det er noen som kjenner noen som jeg kjenner og som lurer på hvordan osv, så bare send meg et lite spørsmål da. Jeg biter ikke .
Fader, det blir vel kanskje litt vriet ja, siden dere ikke vet hvem jeg er osv. Men nå hadde jeg bare to stykker av dere som kjenner en jeg kjenner, så det er vel neppe meg det blir siktet til heller.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:21   #197
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Noen av dere kjenner noen som jeg eh... "kjenner"...

Dette kan jo bli en interessant tråd.

Hvem?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:24   #198
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvem?

Ikke du. :lover:

Gammel 20-11-08, 22:25   #199
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:33   #200
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette her viser seg å være ganske morsomt .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.