Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 20:43   #161
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg blir nesten bare irritert over å ikke vite - og ha kontroll.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:47   #162
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

guniss, gjør som meg - tipp vilt, og vær sikker på at du har rett. Hvem skal overprøve deg, liksom?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:49   #163
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Dette var moro.
Jeg har også en navnesøster! Og jeg har funnet et par stykker som kjenner noen "der ute" som jeg kjenner.

Gammel 20-11-08, 20:51   #164
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øi! Jeg fant en med felles kompis utenfor FP. Som jeg ikke kjenner.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:54   #165
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant to stykker med felles venner. Altså en hver.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:57   #166
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Verden ble alt for liten etter Facebook. :melder meg ikke som fan om det smalt:

Men jeg la merke til Molos navnesøster. Det var morsomt. Og ja, jeg stirret tåpelig på bildet i en evighet før jeg skjønte at det ikke var Molo.

Gammel 20-11-08, 20:57   #167
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke folk bare SKRIVE nicket sitt da, i profilen.

Gammel 20-11-08, 21:02   #168
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Verden ble alt for liten etter Facebook. :melder meg ikke som fan om det smalt:

Men jeg la merke til Molos navnesøster. Det var morsomt. Og ja, jeg stirret tåpelig på bildet i en evighet før jeg skjønte at det ikke var Molo.

Du synes ikke jeg var så lik meg du heller nei?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:06   #169
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Du synes ikke jeg var så lik meg du heller nei?

Nei, det var i grunn ikke grenser for hvor ulik deg du hadde blitt. Nebbet var borte og alle ting.

Gammel 20-11-08, 21:06   #170
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Fant ei som har ei felles venninne (ikke nett) med meg. :sende mld:

Gammel 20-11-08, 21:09   #171
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har felles venner med flere,- men aner ikke hvem de er! Altså, de felles vennene har jeg full kontroll på, men aner ikke hvem FP-damen (eller mannen, i ett tilfelle) er. Men om dere kjenner meg igjen, så gi lyd, da!

Sist redigert av Palmen : 20-11-08 kl 21:31.
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:11   #172
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

har ikke meldeg meg men har felles venner med andre her. sende en mld til en namesøster.. lurer på hvor kommer hun fra ...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:12   #173
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaga noen felles venner som var veldig overraskende, og en jeg sikkert burde vist hvem var.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:13   #174
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke sikker på om jeg syns det er en veldig god idé. :noia:

Gammel 20-11-08, 21:14   #175
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så noiete dere er da.

Gammel 20-11-08, 21:16   #176
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så noiete dere er da.

Ja, duverden. Jeg syns ikke det er så kult om alle vet hve jeg heter i RL liksom -og hvilke venner jeg har. :dobbelt-noia:

Gammel 20-11-08, 21:17   #177
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, duverden. Jeg syns ikke det er så kult om alle vet hve jeg heter i RL liksom -og hvilke venner jeg har. :dobbelt-noia:

Er så lite action i bygdenorge her uansett, så jeg personlig er ikke nevneverdig bekymret.

Gammel 20-11-08, 21:17   #178
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så noiete dere er da.

guniss og Bluen vet å skjule seg bak et slør av mystikk.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 21:19   #179
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

guniss og Bluen vet å skjule seg bak et slør av mystikk.

Jepp. Et tynt slør.

Gammel 20-11-08, 21:24   #180
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Skeptisk. Veldig skeptisk.

Fant forøvrig ut at de fleste jeg har felles venner med, er forumvenner. Bortsett fra Stavangergjengen, som jeg har RL-bekjente med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.