Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 21:33   #761
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Morgana : den toppen var nydelig

Gammel 28-11-06, 21:39   #762
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Småshoppet litt

Hentet julegaven til samboer i dag og gjemt den unna
Timberland boots og HH dunjakke

Ringt tre butikker i Oslo på jakt etter en spesiell Sass & Bide jakke, endte opp med å ringe importøren som ikke kunne hjelpe meg for denne jakken var fra vårkolleksjonen

Har kjøpt aubergine fargede Marc Jacos boots med pelskant på
Helt rå

Til torsdag skal jeg hente nye bilen og det gleder jeg meg helt vilt til
Da har jeg i grunnen brukt mange hundre tusen penger for en god stund

Men er skikkelig på let etter en tøff sort jakke

Denne jakken fra sass & Bide har jeg forelsket meg i
Heter
Washed silk jacket

Gammel 28-11-06, 21:42   #763
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Den jakka var knalltøff!

Har du bestemt deg for om du skal selge denne også

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 10:44   #764
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg viftet med kredittkortet igjen. Kan noen fortelle meg at det er ordentlige penger jeg bruker sjøl om jeg bare trykker på tastaturet?

Til Storebror:

Til mellomsøster:

Dette er altså strømpebukser

Og til lillebror

Gammel 29-11-06, 11:51   #765
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Marc Jacobs boots, dødskule

Gammel 29-11-06, 11:59   #766
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjempefine!!!

"Pippi-kjolen" er snart klar for salg....

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Da har jeg viftet med kredittkortet igjen. Kan noen fortelle meg at det er ordentlige penger jeg bruker sjøl om jeg bare trykker på tastaturet?

Til Storebror:

Til mellomsøster:

Og til lillebror

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 12:00   #767
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Grattis! Er innmari glad jeg ikke bruker din skostørrelse Hadde blitt alt for dyrt for meg på til salgs forumet.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 12:42   #768
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

sånne vil jeg også ha!

Gammel 29-11-06, 12:49   #769
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Til Storebror:

Til mellomsøster:

Og til lillebror

Hvor har du kjøpt dette?

Gammel 29-11-06, 13:17   #770
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Høyreklikk på bildene og se på egenskaper
Da ser du i hvilken nettbutikk bildene er fra

http://www.olgasoldeboern.dk

Gammel 29-11-06, 13:21   #771
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Høyreklikk på bildene og se på egenskaper
Da ser du i hvilken nettbutikk bildene er fra

http://www.olgasoldeboern.dk

Da lærte jeg noe nytt, i dag også! Takk for info, Angelique!

Gammel 29-11-06, 15:34   #772
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Tenkte jeg det ikke?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 16:13   #773
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har shoppet et smykke, en strømpebukse og en gulldiadem til julebordet

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 17:29   #774
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Guniss: gulldiadem - WOW ! Bilde ?

Disse bestilte jeg i natt:

Gammel 29-11-06, 18:48   #775
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Jeg må bare spørre jeg. Hvordan har dere egetlig råd til å kjøpe alle disse rådyre råtøffe klærne?? Jeg handler stort sett på hm, cubus, bik bok,jclindex,kapphal-liksom sånne "billig" butikker. Og jeg syntes liksom det er litt dyrt der jeg, men det er vel kanskje bare etter inntenkten min og at de merkene dere kjøper ikke finnes her

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 19:53   #776
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Guniss: gulldiadem - WOW ! Bilde ?

Skal ha det på julebord;

Til denne kjolen:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 20:11   #777
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal ha det på julebord;

Til denne kjolen:

Stilig! Lurt på å få meg en sånn selv.. men kaller det en hårbøyle jeg da

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 20:12   #778
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Stilig! Lurt på å få meg en sånn selv.. men kaller det en hårbøyle jeg da

Har aldri sagt hårbøyle jeg
Alltid diadem, fra "ungdomsåra"

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 20:51   #779
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor kjøpte du den hårbøyla guniss?

TGM er ikke aktiv  
Gammel 29-11-06, 21:11   #780
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Hvor kjøpte du den hårbøyla guniss?

50 kr på Cubus!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.