Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 19:03   #821
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Ikke akkurat mote, men jeg var på home party i går, og kjøpte litt forskjellig til kjøkkenet, i håp om at det skal gi meg inspirasjon til å kokkelere litt mer.

Steinpanne
(til pizza, ovnspannekaker o.l.)

Bolle

Osterivedings
(kan også brukes bl.a. til mandler, tenkte å lage marsipan før jul)

Eggseparator på godt norsk

Kremsprøyte

Og denne fantastiske risten får jeg, som takk for at jeg bestilte for over $60,-

Ja ja, er man American Housewife, så er man American Housewife.

Gammel 30-11-06, 19:36   #822
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg gått amokk i Iittala-produkter. Får kjøpe til innkjøpspris gjennom jobben fordi vi bestiller produkter til lotteriet vårt.

Denne lyslykta kjøpte jeg i rød og blank. Passer perfekt til kjøkkenet mitt, og Altovasene jeg elsker å ha tulipaner i.

Og så kjøpte jeg to sånne krukker i to forskjellige størrelser:

Supplerte med tre nye Origo-skåler:

I tillegg kjøpte jeg et par nye kjeler og Costa boda glass.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 19:37   #823
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Å, jeg elsker Iittala. Nydelig lykt.

Gammel 30-11-06, 19:54   #824
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne tenke meg å høre litt mer om den kremsprøyta, Majsa.

:ref. en annen tråd:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:14   #825
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kunne tenke meg å høre litt mer om den kremsprøyta, Majsa.

:ref. en annen tråd:

Link?

Gammel 30-11-06, 21:10   #826
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg shoppet pysj-kosedress til Nusken her:

http://www.hannaandersson.com/home.asp

Dressene er nå på salg, og man kommer akkurat under tollgrensa. Dessverre hadde de ikke den dressen jeg hadde mest lyst på i riktig størrelse. Typisk. Shoppa en stor ladning derfra tidligere, og har vært superdupermegafornøyd.

Gammel 30-11-06, 22:06   #827
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Heh, Majsa, nå er du vel forpliktet til å vise fram ditt bakverk - naturligvis overheldt med store mengder flerfarget "icing" !

Jeg var en sikletur innom www.net-a-porter.com, og et av de lekre tunikaer syntes jeg at jeg hadde set til salgs herinne og på NM (åh hvor jeg gleder meg til ny datamaskin):

http://www.net-a-porter.com/product/15489

Heldigvis var den ikke solgt ennå, og nå er denne tunika miiiiiiiin snart, i helt rigtig størrelse og for en helt annen pris enn hva jeg ville ha betalt hos net-a-porter. Den har bare vært en tur innom Angelique's klesskap og Snil og Grei's klesskap først !

Gammel 30-11-06, 22:09   #828
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Heh, Majsa, nå er du vel forpliktet til å vise fram ditt bakverk - naturligvis overheldt med store mengder flerfarget "icing" !

Jeg var en sikletur innom www.net-a-porter.com, og et av de lekre tunikaer syntes jeg at jeg hadde set til salgs herinne og på NM (åh hvor jeg gleder meg til ny datamaskin):

http://www.net-a-porter.com/product/15489

Heldigvis var den ikke solgt ennå, og nå er denne tunika miiiiiiiin snart, i helt rigtig størrelse og for en helt annen pris enn hva jeg ville ha betalt hos net-a-porter. Den har bare vært en tur innom Angelique's klesskap og Snil og Grei's klesskap først !

Den er virkelig helt nydelig.
Dessverre var den for stor for meg, men den er helt fantastisk
Grattis

Tok med samboer en tur til Paul & Pauline i dag jeg
Julegave til meg. (han vil gjerne gjøre det på denne måten)
sass & Bide bukse og jakke samt en Nolita topp, nydelig

Var ute på første tur i nye bilen som er helt en opplevelse.

Gammel 30-11-06, 22:20   #829
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Marc Jacobs boots, dødskule

trudde det var en sånn liten fluffy hund eg som sto gøymt bak skoa

Sorry....

Gammel 30-11-06, 22:28   #830
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

Tok med samboer en tur til Paul & Pauline i dag jeg
Julegave til meg. (han vil gjerne gjøre det på denne måten)
sass & Bide bukse og jakke samt en Nolita topp, nydelig

Var ute på første tur i nye bilen som er helt en opplevelse.

Det blir nok mange overtimer på sambo nå, eller ? Du har vel husket å kjøpe både jakke og topp i str. 40, og ikke 36 ?

Gammel 30-11-06, 22:30   #831
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det blir nok mange overtimer på sambo nå, eller ? Du har vel husket å kjøpe både jakke og topp i str. 40, og ikke 36 ?

Jakke i M og bukse i 27
Hadde en kliss maken bukse i 29, og hun i butikken sa at de videt seg ut under bruk, men jeg skulle på død og liv ha den... for stor ble den selvfølgelig

Gammel 30-11-06, 22:32   #832
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Nå skal jeg holde meg unna denne siden en lang stund.....dette kjøpte jeg på tintin i kveld(selv om jeg er usikker på om den blir fin på meg , nå vil jeg ikke ha julegave av mannen )

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:33   #833
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpt meg lilla glassengel i dag
(har litt engledilla..ikke mange nisser her)

Så fin den blir til adventstida

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:34   #834
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har kjolen i almost black og eksakt samme toppen
Den toppen er så utrolig fin, helt sikker på at du blir kjempefornøyd med det

Gammel 30-11-06, 22:35   #835
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Jeg har kjolen i almost black og eksakt samme toppen
Den toppen er så utrolig fin, helt sikker på at du blir kjempefornøyd med det

Håper det, synes den er rålekker...men er spent på om den kler meg ja

morgana er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:57   #836
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Jakke i M og bukse i 27
Hadde en kliss maken bukse i 29, og hun i butikken sa at de videt seg ut under bruk, men jeg skulle på død og liv ha den... for stor ble den selvfølgelig

Hvor ble det av disse bukse i 29 ? Bare nysgjerrig altså...

Gammel 01-12-06, 07:16   #837
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Hvor ble det av disse bukse i 29 ? Bare nysgjerrig altså...

Lizzie

Gammel 01-12-06, 08:46   #838
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

trudde det var en sånn liten fluffy hund eg som sto gøymt bak skoa

Sorry....

Claire er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 13:15   #839
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Nå skal jeg holde meg unna denne siden en lang stund.....dette kjøpte jeg på tintin i kveld(selv om jeg er usikker på om den blir fin på meg , nå vil jeg ikke ha julegave av mannen )

Forbainna mainnshit! Tror dere jammen ikke at den beige kjolen var utsolgt, fikk mail i dag om at det dessverre hadde ikke lagerbeholdningen vært oppdatert Så da trøsteshoppet jeg denne:

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 13:34   #840
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte 2 nye kjoler i går. Skal se om jeg får tatt bilde av de i kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.