Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?
Ja 61 39,35%
Nei 90 58,06%
Dustepoll 4 2,58%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 22:11   #81
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Nix. Er det grusomt går jeg et annet sted.
Er jo på "offentlige" toalett hele tiden på jobb etc.

Gammel 03-11-08, 22:16   #82
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg legger på papir. Det hender jeg tar en hockey, men da løfter jeg opp ringen (med papir) først.

Gammel 03-11-08, 22:43   #83
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Idiotisk vane. Ikke rart det er kø på damedoene!!

Gammel 03-11-08, 22:47   #84
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Og det kommer til å gå riktig ille en gang, i følge min mor, bakterier jeg ikke en gang har hørt om vil angripe meg bakfra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 22:50   #85
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden synes jeg er morsom. Og i min naive lille verden tok jeg det som en selvfølge at alle brukte papir på setet på offentlige doer. Så feil kan man altså ta

Gammel 03-11-08, 23:23   #86
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg er overraska over at det er jenter som står på do eg. I min lille naive verden var det noko som tilhøyrte mannfolk med dårlig tid.

( her i huset sitter alle )

Gammel 03-11-08, 23:34   #87
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Blir man mindre syk av å ha papir på doringen?

Antakelig ikke, noen ganger dette papiret ned på gulvet uten at jeg har merket det. Jeg blir ikke mer syk av den grunn...... Men jeg må liksom ha det papiret der, bare for å ha det liksom.

Gammel 03-11-08, 23:35   #88
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Nå kom jeg på en annen tråd. Var det her på forumet tro? Der leste jeg at flere puttet masse papir i doskåla for at ikke det skulle gi lyd når de var på offentlig toalett. Jeg lurer på hvor mye papir enkelte bruker?

Gubben gjør det hvis han må nr 2, det har han lært av mamman sin . Da spruter det ikke opp i baken på deg.

Gammel 03-11-08, 23:37   #89
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg er ikke så glad i offentlige toaletter - men det er vel påvist flere bakterier på handlevogner enn på toalettseter, så jeg tapetserer ikke doringen med papir nei.

Enten så setter jeg skinka nedpå uten problem, ellers står jeg for hockeystilling...

Gammel 04-11-08, 00:19   #90
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Hockey er fint!

Gammel 04-11-08, 00:25   #91
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei. Idiotisk vane. Ikke rart det er kø på damedoene!!

For ikke snakke om tomt for papir.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 01:06   #92
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Selvfølgelig gjør jeg det. Bare tanken på hva som usynlig finnes på de dosetene gjør meg småkvalm.
Og jeg må bare innrømme et jeg er ganske sjokkert over at over halvparten ikke putter toalettpapir på setet .

Da burde du bruke hansker ute i offentligheten ihvertfall.
Tenk på alle de ekle handlevognhåndtak og dørhåndtak. Telefoner, tastatur og for å ikke glemme penger!!!!

Gammel 04-11-08, 01:21   #93
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Enten så setter jeg skinka nedpå uten problem, ellers står jeg for hockeystilling...

Jeg tørker alltid av krana med papiret og åpner dør med albuen så sant det er mulig.

Jeg tørker ikke av krana, men jeg slår den av med papir i hånda eller med albuen.

Gammel 04-11-08, 02:12   #94
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Jeg synes det er ubehagelig å være i nærkontakt med andres avfallsstoffer. Det er i utgangspunktet grunn nok for meg til å være litt "varsom" på offentlige toaletter.

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:42   #95
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Telefoner, tastatur og for å ikke glemme penger!!!!

... det er vel slått fast flere ganger at ikke engang en bakterie kan leve på en norsk krone.

Gammel 04-11-08, 09:45   #96
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alltid, setter meg ikke ned på et offentlig toalett uten

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:56   #97
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg alltid gjort og jeg oppdrar ungene mine til å gjøre det samme. Nå har det jo kommet dorens på mange offentlige toalett, men jeg legger likevel papir ned etter å ha renset det. En inngrodd vane.

Gammel 04-11-08, 10:50   #98
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blush, her.

Å ja - definitivt papir på doen på offentlige steder, uavhengig av hvor rent det ser ut. Hockeystilling om det er synlig søl... Dette er kommet inn med morsmelken, og gjøres uten at jeg tenker over det. Tror det var flatlus som var forklaringen jeg fikk som barn...

Gammel 04-11-08, 11:24   #99
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært gjnnom alle variantene som er nevnt her tror jeg. Inkludert lukking av kran og åpning av dører med albuen.
Det kommer helt an på hvordan det ser ut og lukter på toalettet. Noen ganger har jeg tapetsert helt rundt, andre ganger tørket av setet med såpe og papir, stått i hockeystilling har jeg også gjort, og så er det noen ganger jeg bare setter meg nedpå.
Min mor har alltid tapetsert doen, mens jeg klarer liksom ikke helt å finne ut hva jeg synes er best
*Vinglete*

Gammel 05-11-08, 00:16   #100
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... det er vel slått fast flere ganger at ikke engang en bakterie kan leve på en norsk krone.

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.