Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?
Ja 61 39,35%
Nei 90 58,06%
Dustepoll 4 2,58%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 16:37   #41
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Har ikke "noen" målt bakterieinnholdet på innholdet i skålen med peanøtter på offentlig pub og funnet ut at det er helt hinsides?
Sånn apropos menn (og kvinners??) håndhygiene etter dobesøk...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:49   #42
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Overfor menn eller toalettseter?

Gammel 03-11-08, 16:55   #43
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Har det på samme måte som Turban Smukk. Jeg polstrer offentlige doer. Vet jo ikke hvem som har vært der før meg. rippen:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:56   #44
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Det derre glisetrynet skal forestille en P

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:57   #45
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg går aldri på offentlige toaletter.

Gammel 03-11-08, 17:02   #46
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Det er sikkert og visst! Offentlige toaletter er noe av det mest avskyelige jeg vet om, kanskje fordi jeg er så og si alltid så "uheldig" å havner på ett toalett som enten stinker, masse urin på toalettsetet, avføring har også forekommet, menstruasjonspapir o.l Så jeg både tørker og har papir på setet!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:05   #47
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg står. Sikter på en helt fantastisk måte så det blir ikke søl, Madam Mim.

Og ang å lære sønnen å sitte på do, er jeg en synder der også. Jeg har forsøkt, men han insisterer, og akkurat på offentlige toalett synes jeg det er praktisk at han står.
Men jeg tørker opp om han skulle være så uheldig å søle da.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:07   #48
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er vill og gal og svarer nei. For stort sett gjør jeg ikke det.

Med mindre det ser skikkelig guffent ut (og da holder jeg meg eller står).

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 17:18   #49
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, så absolutt ikke. Ser over om det er våte flekker, og tørker de vekk før jeg setter meg.

Gammel 03-11-08, 17:30   #50
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hvis det ser rent og tørt ut, styrer jeg ikke med papir. Er det grisete, holder jeg meg til senere. har heldigvis selskapsblære.....

Gammel 03-11-08, 18:03   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke så fin på det.

For øvrig er det interessant å se hvem som svarer ja og hvem som svarer nei på dette spørsmålet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:08   #52
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som oftest på offentlige toaletter, men aldri hjemme, på jobb eller besøk.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:10   #53
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvis man står, er det ikke da sjanse for at man spruter utover og gjør det enda mer grisete?

Håndhilsing på menn er vel strengt tatt mer grisete enn å sitte på et offentlig toalett?

Står på huk over skåla, står ikke som en mann.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:15   #54
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Står på huk over skåla, står ikke som en mann.

Akkurat. Man må stå i hockey, det krever sine lårmuskler. Særlig hvis man er høygravid og på ferie på steder med fæle toaletter.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:21   #55
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Ja! Uten unntak. På alle offentlige toaletter og på jobb. Polstrer sete. Kunne ikke falt meg inn å satt meg rett nedpå, da går jeg heller bak en busk.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:39   #56
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Er doen tilgriset og jeg ikke klarer å vente bruker jeg papir til å løfte opp ringen og stå i hockey over.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 18:50   #57
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Nei. Jeg tørker av hvis det er tiss der, men setter meg nedpå om det er tørt.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Nix. Det får da være grenser for finslighet.

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Tørker av dersom det er noko søl på doen, men ikkje noko meir enn det.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nei. Det gjør jeg ikke. Jeg synes liksom ikke at det papiret gjør den store forskjellen.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Og det er vel også flere bakterier på tastaturet ditt enn det er på doringen.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, jeg kan i høyden tørke av setet, men å styre med å balansere dopapir på setet og forsøke å sitte på det og i det hele tatt. Å få noen bakterier på lårene plager meg ikke.

Signerer!!
Bakterier på lårene er jeg ikke redd for, vasker meg hver kveld likevel!

Gammel 03-11-08, 19:04   #58
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg dekker grundig til ja! Om jeg ikke står da ...
Om det er grisete går jeg.

Det blir da ikke reint om en tørker vekk gris med papir?
Greit nok at bakteriene ikke går igjennom huden, men du har jo den samme huden med deg i sengen Og jeg tror nok de fleste kommer i "skade" for å stryke seg over baksiden av lårene en eller annen gang i løpet av kvelden, for å ikke snakke om en intet anende bedre halvdel...
Nå kan det jo hende at en dusjer før en legger seg, men allikevel.

Smitteveier ... det er mange av de vi ikke tenker på i hverdagen.

Gammel 03-11-08, 19:09   #59
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg står på offentlige toaletter. Det går helt greit etter mange års trening.
Er doen synlig ren og pen gjør jeg det jeg skal uten å stå, men jeg sitter alltid på en flik av buksa.
Må jeg det der, og doen er grisete så greier jeg som regel og holde meg til jeg kommer hjem. Det nytter ikke å stå og gjøre den biten.

Og dette er en av grunnene til at jentedoene ALLTID er eklere og mer skitten en herredoene på utesteder spesiellt på nattklubber.

Det går an å tenke litt på de som skal gjøre rent etterpå.

Gammel 03-11-08, 19:19   #60
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selvfølgelig gjør jeg det. Bare tanken på hva som usynlig finnes på de dosetene gjør meg småkvalm.
Og jeg må bare innrømme et jeg er ganske sjokkert over at over halvparten ikke putter toalettpapir på setet .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.