Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?
Ja 61 39,35%
Nei 90 58,06%
Dustepoll 4 2,58%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 15:37   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere dopapir på setet på offentlig toalett?

Opprinnelig lagt inn av Flo, her.

Ja, jeg dekker alltid toalettet når jeg skal tisse, uansett hvilket toalett! (Her hjemme holder det med et lite "flak", på offentlige toaletter legger jeg mer!)

Jøss, bor du med veldig grisete mennesker?

Gammel 03-11-08, 15:43   #22
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på hvordan doen ser ut.
Jeg tørker alltid av offentlig toalett før jeg setter meg. Og det er UANSETT hvor rent det ser ut. Men det er ikke alltid jeg legger papir på lokket.
Er det et skittent lokk, så tar jeg vann på papiret og tørker over. Men er det virkelig skittent, så holder jeg meg til neste toalett...Er det på byn, så "står" jeg... tisse må man

Gammel 03-11-08, 15:46   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja alltid. Men det er vel mere følelesen enn noe annet som gjør det. Jeg tviler på at det har noe å si fra eller til i forhold til evt gris/bakterier osv. Liker de doene som har sånn plast man kan snurre på. Skulle ønske det var påbudt

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:49   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg er superpragmatisk på dette, bakterier finnes det så godt som ingenting av på en doring, og uansett går de ikke gjennom huden. Er det noe på doringen så vasker jeg heller og tørker av (helst går jeg et annet sted selvfølgelig), men papir ser jeg ikke noe poeng med.

Gammel 03-11-08, 15:51   #25
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Flo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jøss, bor du med veldig grisete mennesker?

He he, ja.... Og vi vasker aldri...

Nei, det der med å ta på et flak hjemme er liksom bare noe jeg gjør automatisk. Har alltid gjort det, tror jeg. Kun når jeg nettopp har vasket doen setter jeg meg ned uten noe på. Jada, vet det er sært. Husker når jeg var på toalettet sammen med en venninne (hjemmefest hos en kamerat av oss) og skulle på do etter henne. - Har jeg tisset på doen, spurte hun fortvilet når jeg dekket til med papir. Men det er bare sånn jeg må, sikkert noe tvangspreget, he he...

Gammel 03-11-08, 15:52   #26
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei, er det grisete går jeg et annet sted.

Og det er vel også flere bakterier på tastaturet ditt enn det er på doringen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 15:52   #27
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Ja alltid. Det har jeg lært av mammaen min, så desså.

Jeg tror ikke at det er skumle bakterier som kan vandre inn i låret mitt. Det er vel mest det at jeg generelt synes det er ekkelt, folk flest greier jo tydeligvis ikke treffe doskåla. :kvalm:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:01   #28
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Og det er vel også flere bakterier på tastaturet ditt enn det er på doringen.

Jeg er ikke bare opptatt av antallet, men av sorten.

Men jeg gidder ikke styre med papir, altså. Hva er vitsen, bakteriene går vel ikke gjennom hel hud likevel?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:07   #29
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er ikke bare opptatt av antallet, men av sorten.

Men jeg gidder ikke styre med papir, altså. Hva er vitsen, bakteriene går vel ikke gjennom hel hud likevel?

Man gidder da vel ikke sitte på gammelt inntørket tiss!

Gammel 03-11-08, 16:10   #30
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Synes det er veldig kjekt de plassene de har desinfeksjon som man kan ta på papir og vaske over doringen med.

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:11   #31
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Synes det er veldig kjekt de plassene de har desinfeksjon som man kan ta på papir og vaske over doringen med.

Ja, det synes jeg også! Helt toppers faktisk.

Gammel 03-11-08, 16:12   #32
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tapetserer doringen på offentlige toaletter med papir. I tilegg kan det hende jeg står i hockey hvis det er ekstra skittent. Dessverre har jeg klart å tette til noen offentlige toaletter med alt det papiret, så jeg skal overveie å slutte med det.

I privathjem bruker jeg aldri papir (annet enn til å tørke meg selv med, selvsagt).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:13   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er pragmatisk på samme måte som Esme: papir er poengløst, og en doring er ikke et videre uhygienisk sted å befinne seg.

Å bruke mikrobølgeovnen på kantina, derimot …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:14   #34
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Hadde folk begynt å lære sine sønner å sitte på toalettet (mange offentlige doer er tilgriset av små sønner som følger mor på do) og at det ble mer vanlig å tørke seg etter dogang, så ville jeg helt sikkert droppet papiret også.

Gammel 03-11-08, 16:18   #35
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Man gidder da vel ikke sitte på gammelt inntørket tiss!

Nei, men da vasker jeg heller av og tørker før jeg setter meg. Om det er grisete på doringen så hjelper ikke papir synes jeg.

Gammel 03-11-08, 16:19   #36
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg står når jeg beøker offentlige toaletter.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:26   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kan i høyden tørke av setet, men å styre med å balansere dopapir på setet og forsøke å sitte på det og i det hele tatt. Å få noen bakterier på lårene plager meg ikke.

Gammel 03-11-08, 16:29   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man står, er det ikke da sjanse for at man spruter utover og gjør det enda mer grisete?

Håndhilsing på menn er vel strengt tatt mer grisete enn å sitte på et offentlig toalett?

Gammel 03-11-08, 16:34   #39
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Håndhilsing på menn er vel strengt tatt mer grisete enn å sitte på et offentlig toalett?

..var vel en smule generaliserende...

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 16:36   #40
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

..var vel en smule generaliserende...

Overfor menn eller toalettseter?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.