Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 00:29   #701
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

disse for halv pris men helt sort

og dr. Martins blir byttet i disse

Botero er ikke aktiv  
Gammel 22-10-08, 00:29   #702
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Var i teater i kveld, og måtte ha noe nytt for anledningen.
Denne i lilla:

Og noen brune Tamaris ankelstøvletter som jeg ikke finner bilde av.

Gammel 22-10-08, 09:25   #703
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utrolig fin kjole, guniss!

Gammel 22-10-08, 23:12   #704
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var på shopping i Køben med min datter et par dager og kom bl.a. hjem med dette:
Kjole fra Hale Bob

BH fra Lejaby med matchende truse

I tillegg masse deilig Mac-sminke, lekre støvletter fra A Pair, hettejakke og skjortekjole fra Gant mm

Gammel 23-10-08, 10:04   #705
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Var på shopping i Køben med min datter et par dager og kom bl.a. hjem med dette:
Kjole fra Hale Bob

BH fra Lejaby med matchende truse

I tillegg masse deilig Mac-sminke, lekre støvletter fra A Pair, hettejakke og skjortekjole fra Gant mm

Lekker kjole!!
Kjøpte du det i butikk på Strøget??Jeg reiser til Køben neste torsdag og trenger tips om fine butikker.Skal bo veldig nærme Strøget,så det blir nok der vi går mest.

Sist redigert av nikki : 23-10-08 kl 13:32. Årsak: skrivefeil.
nikki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:49   #706
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte både kjole og undertøy på Magasin som ligger på Strøget (støvlettene også, forresten). Køben er så utroolig kul shoppeby. God tur!

Gammel 23-10-08, 16:06   #707
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Danse-/aerobicbukse:

Den er mye kulere enn på bildet, assa.

Gammel 23-10-08, 19:31   #708
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Var på en liten handletur torsdag
Kjøpte denne

Åh den var fin!!

Gammel 23-10-08, 19:39   #709
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne Ricco Vero-tunikaen i posten i dag, kjøpt av Snill&Grei. Veldig kul!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 21:07   #710
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg fikk denne Ricco Vero-tunikaen i posten i dag, kjøpt av Snill&Grei. Veldig kul!

Den var knallstilig.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 21:54   #711
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Var i teater i kveld, og måtte ha noe nytt for anledningen.
Denne i lilla:

Og noen brune Tamaris ankelstøvletter som jeg ikke finner bilde av.

Den har jeg i mørk grå og lurer fælt på om jeg skal bruke den på jobb, med tynn pologenser under, tett strømpebukse og støvletter til.. Føler at det blir litt kroppsnært til å ha på jobb, men det blir jo ikke sååå pyntet heller med det tilbehøret..

Asolia er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 22:03   #712
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Den har jeg i mørk grå og lurer fælt på om jeg skal bruke den på jobb, med tynn pologenser under, tett strømpebukse og støvletter til.. Føler at det blir litt kroppsnært til å ha på jobb, men det blir jo ikke sååå pyntet heller med det tilbehøret..

Syns det høres fint ut,jeg.
Knallfin kjole!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 22:04   #713
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Kommer jo litt an på hva du jobber med, men med mindre du er rørlegger, prest eller murer synes jeg absolutt du kan gå i den på jobb.

Gammel 23-10-08, 22:11   #714
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Jeg sitter og stritter i mot å gå inn på www.madsogmille.dk De har fått inn så utrolig mye fint fra Container. Shame on den som introduserte meg for det merket her inne ... Så mye fint!

Gammel 23-10-08, 22:13   #715
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jobber på regnskapskontor, så det er greit sånn sett

Asolia er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 22:28   #716
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg kjøpte både kjole og undertøy på Magasin som ligger på Strøget (støvlettene også, forresten). Køben er så utroolig kul shoppeby. God tur!

Tusen takk,gleder meg helt vanvittig.
Hva kostet Hale Bob kjolen?Var på Magasin sist jeg var i Køben og skal dit igjen,ja.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 22:38   #717
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Den uendelige shoppingtråden 5

Hadde litt til fra dr. martens tilgode så kjøpte disse også

Botero er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 23:38   #718
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Lekker kjole!!
Kjøpte du det i butikk på Strøget??Jeg reiser til Køben neste torsdag og trenger tips om fine butikker.Skal bo veldig nærme Strøget,så det blir nok der vi går mest.

Jeg skal også til Køben neste torsdag. Shoppingtur

Ina er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 23:44   #719
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Jeg sitter og stritter i mot å gå inn på www.madsogmille.dk De har fått inn så utrolig mye fint fra Container. Shame on den som introduserte meg for det merket her inne ... Så mye fint!

Det meste er utsolgt her. Men det har du kanskje sett?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 24-10-08, 20:22   #720
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Det meste er utsolgt her. Men det har du kanskje sett?

Noe er merket med utsolgt, men ikke alt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.