Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 12:53   #681
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Endelig noen fine støvletter uten for høy hæl, som kan brukes både til bukse og til skjørt:

Gammel 15-10-08, 13:12   #682
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forelsket meg fullstendig i to Containerkjoler. Nå blir det sparings.

Gammel 15-10-08, 13:26   #683
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

kiki: lekre støvletter!

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 15-10-08, 17:02   #684
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

kiki: lekre støvletter!

Takk takk! Jeg er 180 cm høy, og har lett så lenge etter fine støvletter med lav hæl. Disse kan nok ikke brukes til de fineste skjørtene, men til de litt røffere skjørtene funker de fint.

Gammel 15-10-08, 18:40   #685
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har forelsket meg fullstendig i to Containerkjoler. Nå blir det sparings.

Få se ....

Gammel 15-10-08, 19:01   #686
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg var innom Mikko-butikken på Glasmagasinet i går, og de hadde ganske riktig en del Container-klær. Ikke kjolen "min", da, dessverre. Og jeg er såpass gnien at jeg syntes merket var temmelig dyrt, jeg da. Et knelangt skjørt jeg kikket på, kostet 1000 kroner, for eksempel. Jeg synes også det er ganske dyrt med 1000 kroner for en kjole i "t-skjortestoff".

Jeg er tildels enig, prøvde et skjørt som kostet nærmere 1000, 899? kanskje, syntes det virket litt "simpelt". Men strikkejakka jeg kjøpte er bra!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 15-10-08, 21:40   #687
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker ikke om jeg har skrevet det her før, men jeg er superfornøyd med det nye Noa-Noa-skjørtet mitt. Finner ikke noe bilde av det, men det er et grått stripete ullskjørt som går til knærne omtrent, med lommer, legg og svart linning i lin. Det passer bra til mye annet jeg har, og kommer til å bli en favoritt lenge (tror jeg).

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-10-08, 11:05   #688
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Var i lekebutikk og tenkte jeg skulle være tidlig ute med dette men selv om damen hadde de på lager ville hun ikke selge de for det var visst aaaaltfor tidlig så da bestillte jeg nett, på Spar Kjøp:
Til storebror og denne til lillebror litt mer til lillebror, Janus Regnbueull og og jakke til meg,

Sist redigert av GinaK : 16-10-08 kl 14:34.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 10:31   #689
kiki

kiki sin avatar

Standard

Denne toppen/tunikaen:

Gammel 17-10-08, 11:44   #690
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har blitt så glad i det armbåndet jeg viste frem tidligere i tråden, at jeg bare måtte ha et til:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 17-10-08, 21:45   #691
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ett par aerobic sko til meg.

Gammel 17-10-08, 21:46   #692
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har blitt så glad i det armbåndet jeg viste frem tidligere i tråden, at jeg bare måtte ha et til:

Veldig fint

Gammel 18-10-08, 01:08   #693
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Var på en liten handletur torsdag
Kjøpte denne

Gammel 18-10-08, 01:29   #694
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det var fint. Hvor er det kjøpt?

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 18-10-08, 08:50   #695
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Var på en liten handletur torsdag
Kjøpte denne

Den var kul!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 19-10-08, 14:46   #696
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

jakker til meg selv..

jakke til eksen til jul

å flere til meg

å Liverpool lue til minsten

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-10-08, 20:15   #697
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Denne Odd Molly genseren i kasjmir :

Og bukse fra Citizens for Humanity i modellen Ava :

Gammel 21-10-08, 00:52   #698
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Endelig i gang med trening.

Lilla i stedet for lyseblått her:

Gammel 21-10-08, 00:53   #699
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Å SIS, Citizens of Humanity ...

Gammel 21-10-08, 20:58   #700
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne i svart (julekjole håper jeg):

Og denne korterma hettejakken:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.