Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 15:23   #661
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Siden jeg mest har lyst på en annen kjole, som jeg ikke finner på nett, må jeg spørre.
Er dette en julebordkjole, eller er den mer sommerlig?

Jeg synes ikke det er en julebordkjole. Jeg synes ikke en gang det er en festkjole. Den er jo krøllete... :forstår ikke helt Odd Molly-fascinasjonen på FP:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 15:36   #662
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes ikke det er en julebordkjole. Jeg synes ikke en gang det er en festkjole. Den er jo krøllete... :forstår ikke helt Odd Molly-fascinasjonen på FP:

Jeg kan være enig at den kanskje ikke er en julebordkjole, men krøllete?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 15:44   #663
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syntes ikke den er krøllete.

Som julebordskjole kommer det helt an på typen julebord syntes jeg.
Er det et stivt pyntet julebord passer kanskje ikke denne.
Men sånn forøvrig syntes jeg den passer.

Har sett den avbildet i blader på diverse forholdsvis pyntede fester, og med rette tilbehør så absolutt.

Gammel 14-10-08, 15:53   #664
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den ser ustrøket ut.

Og så er jeg sikkert farget av at jeg ville sett ut som en låvedør i den.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 15:59   #665
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes den ser ustrøket ut.

Og så er jeg sikkert farget av at jeg ville sett ut som en låvedør i den.

Den har mønster i stoffet, kanskje derfor den ser slik ut. Ikke min kjole det der heller, bare en jeg fant på nettet.

Litt låvedør er nok jeg og i den kjolen.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 16:00   #666
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Som julebordskjole kommer det helt an på typen julebord syntes jeg.
Er det et stivt pyntet julebord passer kanskje ikke denne.
Men sånn forøvrig syntes jeg den passer.

Har sett den avbildet i blader på diverse forholdsvis pyntede fester, og med rette tilbehør så absolutt.

Si ifra hvis du finner de bladene igjen, jeg trenger tips. Det er ikke type stivt julebord, da hadde jeg nok gått for noe mer party...

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 16:03   #667
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Si ifra hvis du finner de bladene igjen, jeg trenger tips. Det er ikke type stivt julebord, da hadde jeg nok gått for noe mer party...

Sendt deg pm jeg.

Gammel 14-10-08, 19:15   #668
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg kjole fra s'nob Såre fornøyd

Gammel 14-10-08, 19:16   #669
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Bilde bauche?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 19:19   #670
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leter desperat etter, men finner ikke, gitt.
Jeg fikk fine pupper i den (selv med ammebh) - og det lover bra.
Jeg får vel ta bilde av den....

Gammel 14-10-08, 19:21   #671
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Bilde ja . Trenger kjole selv.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 19:33   #672
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 20:30   #673
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

NÅ gidder jeg ikke å ta på meg kjolen, så det blir bare hengerbilde...
Stoffet er organza sånn ca - og så er det blankt under puppene og på skuldrene. Den er ikke gjennomsiktig når man har den på altså.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg phpQlfhu8PM.jpg (55,6 KB, 74 visninger)
Gammel 14-10-08, 21:03   #674
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin!
Shoppe sko til på Hellsenteret da eller?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 21:21   #675
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Fin!
Shoppe sko til på Hellsenteret da eller?

Ja - kanskje det - Når skal jeg dit da?....

Gammel 14-10-08, 21:22   #676
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Fine kjolen!

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 14-10-08, 23:07   #677
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Forøvrig fikk jeg mail idag og kan opplyse om at LYST selger COntainer i Trondheim. (Lyst ligger i carl johansgate)

Gammel 14-10-08, 23:10   #678
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig fikk jeg mail idag og kan opplyse om at LYST selger COntainer i Trondheim. (Lyst ligger i carl johansgate)

Thanx!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 15-10-08, 00:59   #679
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den koster 750 kr.
De er ganske små i str.. og jeg vil si at om man kanskje bruker rundt 40 må man ha L.
(jeg kan godt sende om du trenger M eller mindre)

Tusen takk, det er kjempesnilt. Jeg må nok ha S.
Skal bare se om jeg får tatt en titt i en av Oslo-butikkene som har Container, men jeg regner med at du får en bestilling snart. Så må du selvsagt bare si fra hvis det ikke passer akkurat da.

Gammel 15-10-08, 12:48   #680
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom Mikko-butikken på Glasmagasinet i går, og de hadde ganske riktig en del Container-klær. Ikke kjolen "min", da, dessverre. Og jeg er såpass gnien at jeg syntes merket var temmelig dyrt, jeg da. Et knelangt skjørt jeg kikket på, kostet 1000 kroner, for eksempel. Jeg synes også det er ganske dyrt med 1000 kroner for en kjole i "t-skjortestoff".

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.