Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-08, 15:07   #37
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: High School Musical

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Eneste jeg sier, er at jeg ikke gjør det samme med mindre jeg ser det er noe som kan tilføre han dårlige verdier. Er opptatt av at han skal få utvikle sin egen smak, og prøve og feile uten å høre på mammans sære meninger som hun har brukt 30 år på å tilegne seg.
Jeg har aldri sagt, eller trodd at noen håner barna sine fordi de må ytre at de misliker ting. Jeg bare ser ikke poenget.

Jeg ser virkelig ikke problemet med det heller? Man må få mene forskjellig.

Men jeg synes ikke HSM har noen "verdier" som en 5 åring bør ha noen interesse av ... kjærlighet, vennskap / uvennskap, intriger, dansing til dårlig musikk ... eller er dette "gode verdier" eller passende underholdning til 5 åringer i dag? Only in Disney land spør du meg.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.