Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 09:35   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High School Muscial

High School Musical er crap, ja - ingen tvil om det. Dessuten er det kommersielt som pokker med alle disse overprisede, ubrukelige effektene man kan kjøpe og som barna selvsagt faller for. Jeg syns markedsføringen er spekulativ og at populariteten til konseptet slett ikke står i stil med kvaliteten. Dette syns jeg er et helt soleklart faktum og hvis jeg syns jeg hadde hatt rett til å nekte datteren min å se filmen og kjøpe effektene så hadde jeg gjort det. Men hun må få være barn av sin tid og velge sine favoritter hun som alle andre. Derfor lar jeg henne uten skrupler få sverme ganske hodeløst over HSM.

Jeg har forøvrig ingen sperrer i forhold til å fortelle Vesla at jeg ikke nødvendigvis liker alt hun liker. Type "Jeg er voksen og syns ikke High School Musical er så veldig morsom, men du kan jo se den likevel" eller "Jeg syns ikke sjokkrosa "My little Pony"-genser er så veldig fint, men hvis du liker den kan du få den". Faktisk så jobber jeg ganske mye med å lære jenta mi at folk liker forskjellige ting og at det er greit. Det handler om toleranse.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.