|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Noa Noa har fiine strømpebukser, både med og uten fot, og de sitter godt.
![]() |
#22 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!De har sikkert mange forskjellige, men jeg hadde virkelig dårlig erfaring med noen strømpebukser fra Lindex i fjor (av den glatte tette typen, som de hadde i mange farger). De raknet i skrittet etter en halv dag, fikk sånne "streker" over knærne, og var i det hele tatt sørgelige greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Ja, Lindex har mye fint, men det er ikke spesielt holdbart. Jeg kjøpte en ullstrømpebukse på Cubus, og etter en vask var den virkelig ille. Den stivnet og mistet helt fasongen. Jeg har nesten gitt opp ullstrømpebukser, jeg. Har ennå ikke funnet noen som både er god, pene og holdbare. Jeg skal følge med på denne tråden, jeg.
![]() |
#25 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Kjøpte en på Lindex for et par uker siden i ullblanding.
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg prøvde ut mine strømpebukser fra Lindex på lørdag og de var helt supre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!
En Jenny Hellstrøm fra i fjor, og en Designers Remix også fra i fjor. Synes de er kjempefine, men krever en skikkelig fin strømpebukse.
![]() |
|
|