|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Trenger strømpebukse-tips!Begynner å bli litt kaldere her nå, og det betyr at jeg snart kan finner frem ullkjolene som jeg har gledet meg til å bruke denne høsten.
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg lurer på det samme, og så for meg at jeg kanskje kan bruke tights, men de vil vel for bli slaskete? Tenkte at det kanskje er tettere og varmere enn strømpebukser, men det vil jo bli veldig stygt om den ikke sitter helt tett hele tiden, fælt med knær... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Ja, tights går ikke, synes ikke det er fint på meg i det hele tatt. Enig i at knær blir helt fælt! Ser for meg en strømpebukse jeg så Mette Marit (jada) ha på seg i en anledning, helt mørk, mellomtykk/tynn, lekker uten å være sånn "shiny". En sånn kunne jeg ønske meg! (Muligens i en annen prisklasse, kanskje hennes koster det samme som kjolen min...?)
![]() |
#5 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!
Tette matte høres jo bra ut, skal sjekke dem. Får heller være litt kald og lide for skjønnheten!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Wolford har noen veldig fine som heter Satin Opaque. Ellers har Falke mange fine strømpiser synes jeg.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!MP har også kvalitetsstrømpebukser til voksne
![]() |
#8 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg kjøpte noen på H&M med modal i. De var supermyke og varme uten å nuppe slik ull gjør. Mine er ribbestrikkede, men mulig de (eller noen andre) har glattstrikkede også? Da slipper du å fryse!
![]() |
#9 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Var akkurat på Lindex og der hadde de et relativt bra utvalg i strømpebukser. Opptil 80 den faktisk som også var fine/kule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Hvor har du kjøpt ullkjolene dine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Og jeg lurer på om noen vet hvor de har gode strømpebukser i store størrelser? Jeg mener, jeg vet at Lindex etc. har opp til 50/52 eller 52/54 eller noe sånt, men de er jo så korte i beina! De ender opp med skrittet 5-10 cm nedenfor skrittet mitt, og da får jeg gnagsår/friksjonssår.
![]() |
#12 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg kjøpte meg ei tett, svart strømpebukse på HM til å ha under ullkjolen min. Den er høy i livet, blir ikke knær i den og sitter bra. Kostet ikke mer enn 98 kr og.
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
I ull? Tåler den sko/støvletter også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lykkelig nygift.
Nei, det er ikke ull. Vet ikke om de hadde ull, men jeg synes denne er veldig god. Ja, har hatt på skoletter, skjønner ikke hva dere mener med tåler sko?
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg eier ikke en tights, så jeg kan ikke uttale meg, egentlig. Men jeg ser for meg at det kan være praktisk til kjoler/ skjørt og støvletter? Så kan man bruke sokker til og slippe å vaske strømpebuksa i ett kjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Mange strømpebukser blir nuppete og stygge der f.eks glidlåsen på støvlettene er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Salt in the rainbow
|
Tja, mine får så fort hull på tærne når jeg f eks har hatt høyhælte sko/støvletter..
![]() |
#19 |
Lykkelig nygift.
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Nei, det har jeg ikke oppdaget på denne strømpebuksa. Men har ikke gått mil etter mil i støvletter med den da.
![]() |
#20 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger strømpebukse-tips!Jeg har ullstrømpebukse fra... ehmm.. Safa eller noe slikt. Den er ull/silke og dermed ikke så tett som ull er. Den blir heller ikke nuppete. Men de (jeg har to) har begge fått hull på storetåa etter en stunds bruk.
![]() |
|
|