Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

S.u. (svar utbedes)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 15:03   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: S.u. (svar utbedes)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir kvalm!

Jeg blir fortsatt litt kvalm og på gråten når jeg tenker på fireårsdagen til ungene. Og det er ikke tvil om at sånt setter spor; de snakker fortsatt om det med jevne mellomrom - og det er tre år siden nå.

Jeg kan jo forøvrig nevne at jeg har prøvd meg på å skrive "Gi beskjed om du kommer eller ikke", uten at det har gitt noe mer respons enn når jeg har skrevet S.u. - så da har jeg valgt løsninga som gir minst å skrive. Jeg oppgir selvsagt alltid mobilnummeret mitt.

Gammel 03-09-08, 15:12   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det er lettere om man skriver mailadresse og skriver at man kan sende SMS på mobilen om man vil? Mange vegrer seg for å ringe folk de ikke kjenner, vet jeg. Uansett er det ingen unnskyldning.

Gammel 03-09-08, 15:14   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kanskje det er lettere om man skriver mailadresse og skriver at man kan sende SMS på mobilen om man vil? Mange vegrer seg for å ringe folk de ikke kjenner, vet jeg. Uansett er det ingen unnskyldning.

Oppgir de mobilnummer, så sender jeg alltid sms. Regner med at de fortrekker det enn at alle skal ringe. JEG hadde i alle fall foretrukket det.

Men som du sier - det er ingen unnskyldning. Står det s.u., så står det s.u. :striks:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 17:27   #24
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jo det betyr det, men det er ikke alle som gidder å svare. Ikke engang på om de kommer i bryllup eller ikke, og det rare var at de skulle komme.. Merkelige folk. :girer seg opp, og sporer av:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.