Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gir vi ungene våre "kakedeig"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 23:09   #31
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir vi ungene våre "kakedeig"?

Mine barn har vel ikke smakt Nestle eller andre fabrikanter sin instantgrøt. Her har vi bare brukt Helios sine som skal kokes. Vi foretrekker hirse, spelt og havre. I tillegg får de stort sett hjemmelaget middagsmos.

Jeg har alltid lurt på vitsen med å dytte i ungene de karbobombene. I tillegg lurer jeg på hvorfor i all verden man gir ungene nettopp ris- og maisgrøt. Er ikke ris og mais utrolig næringsfattig og stort sett bare stivelse (som blir omgjort til sukker veldig raskt når det kommer i kroppen vår)?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Lillemann fikk grøt fra nestle, det var det eneste han ville ha. Ikke ville han ha maten jeg laget selv heller så her ble det glassmat. Så da fikk han nok kakedeig da..

Barna mine foretrekker også søtsaker... spesielt i perioder hvor de har fått mye av det (feks sommeren hvor det blir en del is).

Sist redigert av Nooria : 25-08-08 kl 23:16.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.