Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 10:38   #8
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hadde en mindre erfaren bruker startet denne tråden tror jeg den ville vært "drept" for lenge siden.

Det tror faktisk ikke jeg.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei, jeg synes ikke det er ille at man har tatt et valg om at, nei jeg vil ikke endre på det. Jeg har ingen problemer med at folk har feil og innrømmer det. Men jeg har store problemer med at folk benekter at disse feilene faktisk eksisterer. Dette er inntrykket mitt av denne tråden i alle fall.

Det at nybegynnere kan synes det er fælt er bare et tilfelle. Det er også slik at kritikk av "bedreviter-tonen" blir avfeid med at "man er bare så misunnelig fordi man selv ikke er like bra" . Et annet eksempel er dette med at folk ikke signerer og bare må si meningen sin. Ta meg for eksempel, hallo, det meste er vel sagt i denne tråden, eller? Alikevel må jeg bare inn og bryte ut av meg noen mer eller mindre velvalgte greier. Og denne tendesen gjør at det blir veldig tøfft å være ikke-konform (i FP sammenheng), fordi du risiskerer å måtte argumentere med 20 stykker samtidig.

Mener du å si at du hadde mest lyst til å bare skrive "signerer" eller bruke en smiley, og så følte du deg tvunget til å fortsette å debattere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.