Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg noen grøssere

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 13:44   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg noen grøssere

Jeg har også blitt herdet med årene. Da mannen og jeg var nyforelsket så vi Pet Cematary (Sematary? Semetary? ) sammen. Jeg var livredd, og gråt da han måtte gå hjem for jeg turte ikke være alene. Jeg var redd for å se den igjen, men etterhvert som jeg merket at jeg ble mer og mer herdet, bestemte jeg meg for å se denne igjen. Jeg ble jo LIVREDD første gang, og tenkte at NÅH blir jeg skremt, nå. Vel, den var bare teit. Ble ikke redd i det hele tatt, men måtte gråte et par tårer når zombiegutten blir stukket av sprøyta og gråter sånn sår barnegråt.

The Ring er en av de få filmene som faktisk har skremt meg de senere år. Jeg så den på DVD, helt alene, i en mørk stue med levende lys på bordet. Når mannen kom hjem midt i filmen gråt jeg nesten av lettelse. Den er ikke like skummel nå når jeg har sett den fire ganger, da. Sixth Sense er fremdeles creepy, men ikke sånn "kryp-inn-i-sidemannen-skummel". The Grudge er den første filmen som har fått meg til å hyle på kino. Jeg skvatt så innihelsike, at jeg nesten landet i fanget til mannen til Iset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.