Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg noen grøssere

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 13:18   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

The Ring og The Grudge (både 1 og 2) er overhode ikke skumle, hvis du snakker om de amerikanske. De er latterlige.
Samme med The exorsism of Emily Rose, den er ikke skummel.

Jeg ble livredd av både The ring og The grudge, både de amerikanske og asiatiske, men dette var da det var "nytt". Nå er liksom konseptet litt oppbrukt. Men man har jo forskjellig smak. Jeg blir sjelden LIVREDD lenger, litt irriterende. Men alt har jo med hvordan man ser filmen å gjøre. Jeg blir jo mye mer redd når jeg legger alt tilrette for å bli det, feks. mørklegger stua, sitter i sofaen med teppe rundt meg, har på høy lyd og prøver å mane frem skrekken. Da skvetter jeg jo omtrent av barne-tv.

Gammel 04-08-08, 13:20   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir jo mye mer redd når jeg legger alt tilrette for å bli det, feks. mørklegger stua, sitter i sofaen med teppe rundt meg, har på høy lyd og prøver å mane frem skrekken. Da skvetter jeg jo omtrent av barne-tv.

Gale menneske.

Gammel 04-08-08, 13:22   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Jeg ble livredd av både The ring og The grudge, både de amerikanske og asiatiske, men dette var da det var "nytt". Nå er liksom konseptet litt oppbrukt. Men man har jo forskjellig smak. Jeg blir sjelden LIVREDD lenger, litt irriterende. Men alt har jo med hvordan man ser filmen å gjøre. Jeg blir jo mye mer redd når jeg legger alt tilrette for å bli det, feks. mørklegger stua, sitter i sofaen med teppe rundt meg, har på høy lyd og prøver å mane frem skrekken. Da skvetter jeg jo omtrent av barne-tv.

Generelt så skremmer ikke amerikanske skrekkfilmer meg, de er jo så dårlige, jeg er ikke lettskremt, for å si det slik. Jeg har også problemer med å finne skrekkfilmer som faktisk er SKREKK. Jeg ble ikke skremt av noen av dem da de var nye heller, og man må jo alltid se skrekkfilmer i mørke rom på litt stor skjerm og høy nok lyd, ellers er poenget litt borte, men de må være skumle for å skremme meg endå.
Skrekkfilmer i dagslys liksom.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:26   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Generelt så skremmer ikke amerikanske skrekkfilmer meg, de er jo så dårlige, jeg er ikke lettskremt, for å si det slik. Jeg har også problemer med å finne skrekkfilmer som faktisk er SKREKK. Jeg ble ikke skremt av noen av dem da de var nye heller, og man må jo alltid se skrekkfilmer i mørke rom på litt stor skjerm og høy nok lyd, ellers er poenget litt borte, men de må være skumle for å skremme meg endå.
Skrekkfilmer i dagslys liksom.

Haha, vi høres helt like ut. Bortsett fra at jeg BLIR redd av enkelte amerikanske grøssere da. Men jeg er veldig herdet opp gjennom årene, det er jo synd.
Jeg har aldri noensinne forstått folk som sier "jeg tør ikke se grøssere, jeg blir jo så redd". Hallo, det er jo det som er hele poenget med grøssere, jeg MISUNNER de som blir så redde. Hadde de visst hvor heldige de var ...

Gammel 04-08-08, 13:32   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Jeg har aldri noensinne forstått folk som sier "jeg tør ikke se grøssere, jeg blir jo så redd". Hallo, det er jo det som er hele poenget med grøssere, jeg MISUNNER de som blir så redde. Hadde de visst hvor heldige de var ...

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:25   #6
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir jo mye mer redd når jeg legger alt tilrette for å bli det, feks. mørklegger stua, sitter i sofaen med teppe rundt meg, har på høy lyd og prøver å mane frem skrekken. Da skvetter jeg jo omtrent av barne-tv.

Det er jo sånn man skal se skrekkfilm

Når vi var på kino og så the Ring bodde vi i en liten leilighet og ungene var små. Vi hadde bare et soverom og måtte sove på stuen i en liten periode. Jeg sov på sofaen, omtrent to skritt fra tven. Den tven hadde teppe over seg i nesten en uke etterpå, og jeg sov i andre enden av rommet

Har ringt hjem og bedt gubben laste ned Shutter og Tale of two sisters

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:28   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Har ringt hjem og bedt gubben laste ned Shutter og Tale of two sisters

Shutter må du se den asiatiske versjonen av først, det er bare den jeg foreløpig har sett og kan anbefale. Den minner litt om The Eye, jeg syntes begge var horrible.
Tale of two sisters er veldig VELDIG spesiell. Du sitter nok som et stort spørsmålstegn etterpå, jeg måtte se den to ganger før alt falt på plass. Den er nok for spesielt interesserte, så mulig du ikke liker den, jeg har diskutert filmen med mange som ikke orket å se den ferdig engang, hehe. Men jeg ELSKER den og har sett den flere ganger. Det er en scene som skremmer vannet av meg, den involverer et gjenferd som kryper opp i senga til to vettskremte småjenter.

Gammel 04-08-08, 13:40   #8
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tale of two sisters er veldig VELDIG spesiell. Du sitter nok som et stort spørsmålstegn etterpå, jeg måtte se den to ganger før alt falt på plass. Den er nok for spesielt interesserte, så mulig du ikke liker den, jeg har diskutert filmen med mange som ikke orket å se den ferdig engang, hehe. Men jeg ELSKER den og har sett den flere ganger. Det er en scene som skremmer vannet av meg, den involverer et gjenferd som kryper opp i senga til to vettskremte småjenter.

Så nettopp trailer, jeg mistenker at jeg kommer til å like denne, håper gubben fant den asiatiske versjonen av Shutter for nå er han gått på jobb allerede.Shadows var vanskelig å finne trailer av.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:25   #9
scmiscmi
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
scmiscmi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg noen grøssere

Har du sett nattvakten? Den er dansk og handler om en som jobber i en lik kjeller..

scmiscmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 15:54   #10
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The Ring (den originale - ikke den amerikanske) skremte livet av meg. Det samme gjorde den danske "Nattevakten".

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:39   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The ring 1 og 2, ghost ship og The village.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.