Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 23:44   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh nei, hun er heksete!

Hun er heksete pen, da!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:46   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hun er heksete pen, da!

Bøh!

Gammel 02-08-08, 23:53   #3
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bøh!

Det var den nattesøvnen, gitt. Nå kan jeg likesågodt bare sitter her og fjase i natt. Huff så leit, og sånn...

Gammel 03-08-08, 00:04   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller. Men holdningene er jo der, det ser man jo også i denne tråden. Mange tror at bare man går ned i vekt, så blr man så mye penere. Jeg tror ikke man blir penere, men dersom man blir mer fornøyd med seg selv, så utstråler man mer selvsikkerhet og det gjør en ofte penere i seg selv. Ikke de 2, 5, 10 eller 40 kiloene man har mistet.

Dessuten er det vitenskapelig bevist at et pent ansikt er viktigere enn en pen kropp!

Selv vet jeg at jeg er relativt pen, men jeg føler meg allikvel ikke like vel alltid. Spesielt dersom jeg føler jeg har for mange kilo. Men det aller verste slaget jeg fikk på selvtilliten var da jeg gikk på en kraftig kortisonkur og fikk det månefjeset. Jeg kunne se at jeg ikke var stygg, men jeg følte meg skikkelig ille fordi jeg ble så forandret. Jeg kjente meg ikke igjen i speilet, og folk jeg kjente gikk rett forbi meg på gata. Jeg la også veldig på meg, men den kraftige vektøkningen på få måneder var mye verre enn det faktum at jeg følte jeg mistet utseende mitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.