Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 23:35   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner godt til Karine Haaland fra før.

Og synes du hun er morsom, da? Hun utnytter jo fordommer så det jomer etter? Blant annet de mindre pene mastergradstudentene.

Gammel 02-08-08, 23:39   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og synes du hun er morsom, da? Hun utnytter jo fordommer så det jomer etter? Blant annet de mindre pene mastergradstudentene.

Hun gjør det med humor, og sparker alle veier. There's a difference.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:43   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun gjør det med humor, og sparker alle veier. There's a difference.

Ja, nå var det jo humor det som vi begynte med her også. Og i og med at Albertine faktisk siterte noen så kan det jo utmerket godt hende hun også fleiper med andre ting enn modeller også.

Beklager aC, men jeg er ikke enig med deg. Jeg kan skjønne at man mener at enkelte ting ikke skal spøkes med, selv er jeg utrolig lite glad i incest-vitser, jeg blir småkvalm av de. Men her virker det som om du synes at det er dumt når X fleiper med det, men morsomt når Y fleiper med det.

Gammel 02-08-08, 23:49   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nå var det jo humor det som vi begynte med her også. Og i og med at Albertine faktisk siterte noen så kan det jo utmerket godt hende hun også fleiper med andre ting enn modeller også.

Beklager aC, men jeg er ikke enig med deg. Jeg kan skjønne at man mener at enkelte ting ikke skal spøkes med, selv er jeg utrolig lite glad i incest-vitser, jeg blir småkvalm av de. Men her virker det som om du synes at det er dumt når X fleiper med det, men morsomt når Y fleiper med det.

Ingen grunn til å beklage.

Jeg er lei av at det generelt er fett nok å slenge dritt om pene mennesker, rett og slett fordi de er pene. Forskjellen på et forum og Karine Haalands striper er vel muligens at det ikke er så mye tvil om at alt hennes materiale er lagd nettopp med humor for øye, og at hun tar tak i alles fordommer om alle. Her, i en tråd som dette, bør man automatisk trå litt mer varsomt.

Jeg er farget av at jeg, som nevnt, har modellvakker familie og sett hvordan deres hjerner og personlighet har blitt kraftig undervurdert pga. pent utseende. Jeg har selv hoppet rett i salaten og tenkt "nek" om ei jeg ikke kjente spesielt godt, fordi hun er høy, vakker, blond og modell. Det viser seg at intelligensen og personligheten hennes ikke er noe å kimse ad, og jeg gjetter på at jeg ikke bare har hatt vanvittig flaks som har møtt på den lille promillen av vakre mennesker som ikke er "korte".

Gammel 03-08-08, 00:54   #5
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er farget av at jeg, som nevnt, har modellvakker familie og sett hvordan deres hjerner og personlighet har blitt kraftig undervurdert pga. pent utseende. Jeg har selv hoppet rett i salaten og tenkt "nek" om ei jeg ikke kjente spesielt godt, fordi hun er høy, vakker, blond og modell. Det viser seg at intelligensen og personligheten hennes ikke er noe å kimse ad, og jeg gjetter på at jeg ikke bare har hatt vanvittig flaks som har møtt på den lille promillen av vakre mennesker som ikke er "korte".

Ja jeg tror nesten du må være farget av dine egne opplevelser for jeg synes jeg stadig vekk ser at du hopper litt opp og ned fordi noen har sagt noe sleivete om pene eller tynne mennesker.
Selv er jeg veldig fotogen, har alltid vært det. Men det faller meg ikke inn å irritere meg over Albertines innlegg, det er jo en humoristisk tone i det.

Gammel 03-08-08, 09:57   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja jeg tror nesten du må være farget av dine egne opplevelser for jeg synes jeg stadig vekk ser at du hopper litt opp og ned fordi noen har sagt noe sleivete om pene eller tynne mennesker.
Selv er jeg veldig fotogen, har alltid vært det. Men det faller meg ikke inn å irritere meg over Albertines innlegg, det er jo en humoristisk tone i det.

"hopper litt opp og ned"?

Selvfølgelig uttaler jeg meg i diskusjoner som går på akkurat dette når det engasjerer meg, like selvfølgelig som man uttaler seg når noen sier noe sleivete om stygge eller tykke mennesker.
Fellesnevneren er nemlig "mennesker", og jeg synes ikke det er kult at det er mer akseptabelt å uttale seg negativt om noen enn andre bare pga. utseendet.

(og ja, selvfølgelig ser jeg nyansene og forskjellene og blablabla.)

Gammel 02-08-08, 23:51   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er helt grei, lixom.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Gammel 02-08-08, 23:51   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eh...? Du er jo SMASHING!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.