Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødt ekorn i badebasseng!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng?
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. 12 14,29%
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. 2 2,38%
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. 4 4,76%
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. 4 4,76%
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. 30 35,71%
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. 5 5,95%
Fluer er maks! 14 16,67%
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! 2 2,38%
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. 8 9,52%
Annet 3 3,57%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 13:30   #61
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er veldig få dyr jeg synes er plagsomt ekle enkeltvis, enten de er døde eller levende.

Mon tro om noen synes det er vanskeliig å fjerne midd? Ikke først og fremst fra badebasseng men fra senger?

Gammel 03-07-08, 13:32   #62
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Å være redd for et dødt ekorn som i høyden klarer å irritere deg med vond lukt er noe ganske annet enn å erte på seg en gjeng ressurssterke 30+ damer.

Hva da 30+?

Selv holder jeg meg til fluer, det er maks! Liker egentlig å tro at jeg er kjempetøff, men i en såpass anonym tilstand som jeg er i på FP kan jeg innrømme at jeg ikke er det.

Da jeg bodde hjemme med min mor, og skulle vaske vaskerommet, var jeg så dum at jeg flytta på den litt store og tunge skittentøyskurven. Under lå et fugleskjellet med masse fjær rundt. Det hadde altså ligget der lenge og vel. Jeg fikk hysterisk anfall, slapp alt jeg hadde i hendene og pilte opp i sofaen i stua. Derfra ringte jeg til min mor, som var på jobb, og skjelte henne ut mens jeg hylgrein.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:35   #63
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg synes det hadde vært enklere å lempe en levende slange ut av bassenget enn et dødt ekorn. Jeg har forresten glemt å si at den døde fuglen jeg oppdaget på gulvet i dusjen (nå i vår) da jeg var ferdig med å dusje klarte jeg å ta opp selv. Men den var mindre i størrelse enn et ekorn - og det er et eller annet litt mennesklig over ekorn faktisk. Hvis man ser bort fra halen og at de hopper fra tre til tre og sånn.

Ja, og størrelsen. Og pelsen. Og de korte armene som sitter sånn cirka midt på kroppen foran. Og øynene, da. De er ikke spesielt mennskelige. Ei heller snuta. Det finnes jo de med ekorn-aktige fortenner, men resten av bittet er vel ikke så likt det heller? Hårfargen er fin da, den drømmer vel mange rødlige brunetter om å ha?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:38   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

30 +, ja. Den overså jeg visst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:40   #65
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon;1076485Edderkopper er ikke ekkelt. Ei heller fluer, vepser eller [B

kakerlakker[/b].

Ikke engang om kakerlakken sitter på busta på tannbørsten din og vinker til deg med antennene sine? :altfor erfaren:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:43   #66
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ja, og størrelsen. Og pelsen. Og de korte armene som sitter sånn cirka midt på kroppen foran. Og øynene, da. De er ikke spesielt mennskelige. Ei heller snuta. Det finnes jo de med ekorn-aktige fortenner, men resten av bittet er vel ikke så likt det heller? Hårfargen er fin da, den drømmer vel mange rødlige brunetter om å ha?

Jammen det er et eller annet mennesklig der! I tillegg til den lekre hårfargen! Skal vedde på at de fleste har en eller annen fjern slektning som ser sånn ut. Såh!

Pratet med moren min nå. Faren min har fjernet ekornet og sendt det ut på sin siste ferd med søppelbilen. Han har ikke fått tappet ut vannet av bassenget, men han har lagt en (rednings-)planke oppi der i tilfelle det skulle dette oppi flere ekorn. SNILLE faren min.

Gammel 03-07-08, 13:45   #67
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

(rednings-)planke

Gammel 03-07-08, 13:51   #68
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Men i forrige uke var han bortreist, og den som måtte fjerne en død mus som hadde ligget så lenge under hjørneskapet at det hadde begynt å lukte, var meg. Da jeg fikk den opp på feiebrettet, så jeg at det kokte av små, hvite mark i museskrotten.

*hadde kastet hele feiebrettet med mus og mark og det hele*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 14:09   #69
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ikke engang om kakerlakken sitter på busta på tannbørsten din og vinker til deg med antennene sine? :altfor erfaren:

Joda, ekkelt vile det vært. Men ikke sånn at jeg hadde hylt og skreket. Hadde nok satt pris på ny tannbørste da. Hadde det derimot vært en larve ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 14:25   #70
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Etter å ha bodd på gård i mange år da jeg var jentunge, har jeg null problemer med døde dyr.

Gammel 03-07-08, 15:08   #71
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jepp, jeg vet hvordan du har det. Jeg ringte pappa for å få fjernet en død mus i en musefelle mens sambo var på jobb. Det var joe egentlig pappa og, men han kom lell

Jeg hadde sikekrt ikke brukt verandaen før ekornet var bortevekk, og hadde utentvil brukt ventetuiden på å kjøre og kjøpe nytt basseng som det ikke hadde dødd dyr oppi.

Gammel 03-07-08, 15:44   #72
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Det er godt mulig at jeg ville vært like pinglete som noen av dere "små søte damene" og ring faren min om han hadde bodd litt nærmere, men da hadde han hatt en travel sommer gitt. De to søte kattungene vi fikk i fjor er blitt til gale mordere som feilaktig tror at jeg er mafiabossen. I sommer har jeg derfor xtra herdet etter følgende hyggelige opplevelser:

• våkne opp i sengen og lure på hva i all verden som kiler meg på tærne for å finne ut at det ligger en blodig og meget død fugl sammen med meg under dyna
  • stå opp av senga og sette foten rett på en annen død fugl
  • åpnet ytterdøra og funnet "presanger" som døde musunger, død skjære, død nøtteskrike ved flere anledninger

En historie jeg hadde fortrengt til nå er da Lærlingen var 2 måneder gammel måtte jeg fjerne en påkjørte katt fra innkjørselen vår, det var ikke gøy. I tillegg hadde Lærlingen fullstendig angst for å være alene og måtte være med i Babybjørn. Jeg klarte imidlertid ikke å sjekke halsbåndet for å finne ut hvem som eide den, det måtte faren min gjøre da han kom på besøk.

Og når jeg kommer hjem i dag skal jeg finne hanskene og fjerne restene av en døde fugl på terrassen. :utsatt litt for lenge:

(ikke så mye sympati å avse, Embs, tråden din fikk visst all frustrasjonen min. Sorry!)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 15:45   #73
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Har du gravd ned Skilpadda?

Det var et styr det da, hun er jo ikke med på noe som helst

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 15:45   #74
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Du skulle sett meg da jeg tråkket på en sovende orm på Danmarkstur nylig.

Det er ikke orm i Danmark!

Gammel 03-07-08, 15:56   #75
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

en liten zebra tror jeg jeg kunne fått fjernet. Alt under 100kg og ikke orm, død eller levende, jeg stoler ikke på om orm bare later som.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 16:03   #76
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hadde sikkert kastet hele bassenget med dyr og alt jeg. :Panikk:

Gammel 03-07-08, 16:07   #77
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars ekornet.

Jeg hadde selvsagt tatt den opp selv, helt uten tøys og fjolleri.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 16:09   #78
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er ikke orm i Danmark!

Nei, selvsagt ikke.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 16:11   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke annet enn å mimre om den gangen jeg løp hysterisk hjem til storebror for at han skulle redde meg fra den livsfarlige slangen. Eller skolissa, som man også kan kalle den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 16:32   #80
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra at blåhval er litt tyngre enn en død sau, eller et ekorn for den saks skyld, så hadde jeg nok klart å fiske opp hva det nå måtte være som bestemte seg for å dø i badebassenget til guttungen.

:katteeier:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.