|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng? | |||
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 14,29% |
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. |
2 | 2,38% |
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. |
4 | 4,76% |
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. |
4 | 4,76% |
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. |
30 | 35,71% |
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. |
5 | 5,95% |
Fluer er maks! |
14 | 16,67% |
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! |
2 | 2,38% |
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. |
8 | 9,52% |
Annet |
3 | 3,57% |
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
This is normal!
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!
Mon tro om noen synes det er vanskeliig å fjerne midd? Ikke først og fremst fra badebasseng men fra senger?
![]() |
![]() |
#62 |
*_*
|
Hva da 30+?
![]() |
![]() |
#63 |
*_*
|
Ja, og størrelsen. Og pelsen. Og de korte armene som sitter sånn cirka midt på kroppen foran. Og øynene, da. De er ikke spesielt mennskelige. Ei heller snuta. Det finnes jo de med ekorn-aktige fortenner, men resten av bittet er vel ikke så likt det heller? Hårfargen er fin da, den drømmer vel mange rødlige brunetter om å ha?
![]() |
![]() |
#65 |
kamerat
|
Ikke engang om kakerlakken sitter på busta på tannbørsten din og vinker til deg med antennene sine? :altfor erfaren:
![]() |
#66 |
This is normal!
|
Jammen det er et eller annet mennesklig der! I tillegg til den lekre hårfargen! Skal vedde på at de fleste har en eller annen fjern slektning som ser sånn ut. Såh!
![]() |
![]() |
#68 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Peppy!
|
Joda, ekkelt vile det vært. Men ikke sånn at jeg hadde hylt og skreket. Hadde nok satt pris på ny tannbørste da. Hadde det derimot vært en larve ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#71 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!jepp, jeg vet hvordan du har det. Jeg ringte pappa for å få fjernet en død mus i en musefelle mens sambo var på jobb. Det var joe egentlig pappa og, men han kom lell
![]() |
#72 |
Vaklende
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Det er godt mulig at jeg ville vært like pinglete som noen av dere "små søte damene" og ring faren min om han hadde bodd litt nærmere, men da hadde han hatt en travel sommer gitt. De to søte kattungene vi fikk i fjor er blitt til gale mordere som feilaktig tror at jeg er mafiabossen. I sommer har jeg derfor xtra herdet etter følgende hyggelige opplevelser:
En historie jeg hadde fortrengt til nå er da Lærlingen var 2 måneder gammel måtte jeg fjerne en påkjørte katt fra innkjørselen vår, det var ikke gøy. I tillegg hadde Lærlingen fullstendig angst for å være alene og måtte være med i Babybjørn. Jeg klarte imidlertid ikke å sjekke halsbåndet for å finne ut hvem som eide den, det måtte faren min gjøre da han kom på besøk. Og når jeg kommer hjem i dag skal jeg finne hanskene og fjerne restene av en døde fugl på terrassen. :utsatt litt for lenge: ![]() (ikke så mye sympati å avse, Embs, tråden din fikk visst all frustrasjonen min. Sorry!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!en liten zebra tror jeg jeg kunne fått fjernet. Alt under 100kg og ikke orm, død eller levende, jeg stoler ikke på om orm bare later som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Stakkars ekornet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Borte
|
Nei, selvsagt ikke.
![]() |
#79 |
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Kan ikke annet enn å mimre om den gangen jeg løp hysterisk hjem til storebror for at han skulle redde meg fra den livsfarlige slangen. Eller skolissa, som man også kan kalle den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Bortsett fra at blåhval er litt tyngre enn en død sau, eller et ekorn for den saks skyld, så hadde jeg nok klart å fiske opp hva det nå måtte være som bestemte seg for å dø i badebassenget til guttungen.
![]() |
|
|