Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødt ekorn i badebasseng!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng?
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. 12 14,29%
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. 2 2,38%
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. 4 4,76%
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. 4 4,76%
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. 30 35,71%
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. 5 5,95%
Fluer er maks! 14 16,67%
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! 2 2,38%
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. 8 9,52%
Annet 3 3,57%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 12:38   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!

Hva er det der egentlig, at jo mindre det er, jo eklere er det? :skjønneringenting: Alle vet da at ekkelhetsnivået øker jo færre ben det har, ergo er slanger det verste og edderkopper bare kos og sånn, ekorn kommer midt på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:41   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Døde, store dyr kunne jeg ha fjernet.

En død edderkopp? I think not... :skummelt:

Gammel 03-07-08, 12:42   #43
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er da bare å finne en spade å plukke den opp, grave et hull i hagen eller noe å begrave den ned. Enkelt og greit.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:43   #44
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Hval, elefant eller ekorn: Jeg vipper dem ut av bassenget lett som ingenting, og har et helt avslappet forhold til døde dyr.

Har slått ihjel en rev en gang ved hjelp av en hammer, og det husker jeg var litt spesielt. ( Påkjørt og skadet )

Jeg kunne ikke tenke meg å jakte, for jeg har veldig empati for levende dyr, men idet de er døde så kan jeg håndtere dem med letthet.

Sist redigert av Pio : 03-07-08 kl 12:50.
Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:46   #45
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er det der egentlig, at jo mindre det er, jo eklere er det? :skjønneringenting: Alle vet da at ekkelhetsnivået øker jo færre ben det har, ergo er slanger det verste og edderkopper bare kos og sånn, ekorn kommer midt på.

Edderkopper kos
Ja jammen sa jeg smør.
Alle dyr som ligner på rotter og er mindre i størrelse er ekle.
Når de er større og begynner å ligne på katter og kaniner, da kan jeg til nød si de er ok.
Ekorn er søte på avstand :kryr av de på jobben:
Men dyr uten ben er værst

I bassenget hadde jeg nok fikset litt av hvert, men det er mulig jeg hadde fortrengt det til gubben kom hjem. :litt pyse:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:48   #46
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Har slått igjen en rev en gang ved hjelp av en hammer, og det husker jeg var litt spesielt.

Ja, det må jeg si meg enig i

Gammel 03-07-08, 12:50   #47
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, det må jeg si meg enig i

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:51   #48
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jo, enig i den. Edderkopper er ikke ekkelt. Ei heller fluer, vepser eller kakkerlakker. Mens ting uten bein er grusomt. Slange er grusomt, men snegler er ti tusen ganger verre. Og her kommer dette med smått kontra stort inn. Snegle < slange, snegle er verst. Ål < pytonslange, ål er verst. Osv.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:53   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja, jo, enig i den. Edderkopper er ikke ekkelt. Ei heller fluer, vepser eller kakkerlakker. Mens ting uten bein er grusomt. Slange er grusomt, men snegler er ti tusen ganger verre. Og her kommer dette med smått kontra stort inn. Snegle < slange, snegle er verst. Ål < pytonslange, ål er verst. Osv.

Snegler bryr meg ikke, men små slanger derimot? De verste er de derre med oransje, svarte og hvite striper. Jeg er nødt til å få kikket på en sånn IRL en dag. :face your fears:

Gammel 03-07-08, 12:54   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle dyr som ligner på rotter og er mindre i størrelse er ekle.

Hvis de derimot ligner på rotter og er på størrelse med en middels St. Bernhardshund, er det helt greit?

Gammel 03-07-08, 12:59   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis de derimot ligner på rotter og er på størrelse med en middels St. Bernhardshund, er det helt greit?

Når jeg tenker meg godt om så tror jeg faktisk at noe som ligner på en rotte og har størrelse med en St. Bernhardshund ville skremt livsskiten ut av meg.

Gammel 03-07-08, 13:01   #52
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Snegler bryr meg ikke, men små slanger derimot? De verste er de derre med oransje, svarte og hvite striper. Jeg er nødt til å få kikket på en sånn IRL en dag. :face your fears:

Du får ta deg en tur til Reptilparken i Oslo.

Gammel 03-07-08, 13:02   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Du får ta deg en tur til Reptilparken i Oslo.

Det står på to-do lista, jeg må bare ha noen som kan være med meg som ikke er mer redd enn meg.

Gammel 03-07-08, 13:05   #54
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Det står på to-do lista, jeg må bare ha noen som kan være med meg som ikke er mer redd enn meg.

Kanskje greit det ja. Men slanger er ikke så ille. Ble herdet når jeg vokste opp i Spania. Mange små firfisler f.eks. og slanger og skorpioner.

Gammel 03-07-08, 13:16   #55
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir gjerne med. Jeg er ikke redd for slanger. Poden har vært der med Heikofamilien, og blir sikkert gjerne med en gang til.

Gammel 03-07-08, 13:17   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg blir gjerne med. Jeg er ikke redd for slanger. Poden har vært der med Heikofamilien, og blir sikkert gjerne med en gang til.

Oh! Men da kommer dere til å se meg på mitt mest patetiske (i edru tilstand.) Eller, kanskje planen om edru tilstand ikke er noe lur?

Gammel 03-07-08, 13:25   #57
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner deg godt. Katten til foreldrene mine kom trekkende med et ekorn en gang vi var der. Alle stimlet sammen for å se på det, mens jeg sto ute i entreen og sippet.

Katten vår kommer inn med mus til stadighet, og det er alltid mannen som fjerner dem. Ikke fordi jeg er pysete, men fordi jeg synes synd på dem. Men i forrige uke var han bortreist, og den som måtte fjerne en død mus som hadde ligget så lenge under hjørneskapet at det hadde begynt å lukte, var meg. Da jeg fikk den opp på feiebrettet, så jeg at det kokte av små, hvite mark i museskrotten.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 03-07-08 kl 13:47.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:27   #58
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ikke jeg hadde klart det - ikke et ekorn (er favorittdyret mitt)

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:27   #59
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

OK, masse mark som bor i døde mus i er ekkelt. Der er jeg på linje med Xian. Men det er veldig få dyr jeg synes er plagsomt ekle enkeltvis, enten de er døde eller levende.

Gammel 03-07-08, 13:28   #60
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det hadde vært enklere å lempe en levende slange ut av bassenget enn et dødt ekorn. Jeg har forresten glemt å si at den døde fuglen jeg oppdaget på gulvet i dusjen (nå i vår) da jeg var ferdig med å dusje klarte jeg å ta opp selv. Men den var mindre i størrelse enn et ekorn - og det er et eller annet litt mennesklig over ekorn faktisk. Hvis man ser bort fra halen og at de hopper fra tre til tre og sånn.

Når jeg tenker meg godt om så tror jeg faktisk at noe som ligner på en rotte og har størrelse med en St. Bernhardshund ville skremt livsskiten ut av meg.

Da hadde jeg ringt politiet, sivilforsvaret og ghost busters i tillegg til faren min. Etter at jeg våknet etter besvimelsen.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men kan man fiske andre ting enn fisk?? Jo man kan jo forsåvidt fiske etter f.eks. komplimenter men....

Er det oppdaget svakheter i pollen min?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.