|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er det største dyret du ville fjerne fra et badebasseng? | |||
Jeg fikser å fiske ut en blåhval. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 14,29% |
En elefant kan jeg klare, men der går grensen. |
2 | 2,38% |
Hvis en sebra dør i bassenget mitt, skal jeg hjelpe den ut. |
4 | 4,76% |
Et middels stort villsvin skal jeg greie å fjerne på egenhånd. |
4 | 4,76% |
Jeg klarer å fjerne et ekorn uten å ringe faren min eller andre. |
30 | 35,71% |
En mus skal jeg vil orke, hvis den ikke er for stor. |
5 | 5,95% |
Fluer er maks! |
14 | 16,67% |
Det eneste jeg fikser å fiske er fisk! |
2 | 2,38% |
Jeg holder meg langt unna døde dyr, og jeg fisker ikke fisk heller. |
8 | 9,52% |
Annet |
3 | 3,57% |
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!
Å være redd for et dødt ekorn som i høyden klarer å irritere deg med vond lukt er noe ganske annet enn å erte på seg en gjeng ressurssterke 30+ damer.
![]() |
#22 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Vel, vi har vinterhage, så det største dyret som kommer til vårt oppblåsbare basseng, er en flue.
![]() |
#23 |
This is normal!
|
Jeg har på følelsen at han vil svar nei neste gang jeg spør...
![]() |
![]() |
#24 |
flisespikker
|
Ikke sant? Dette er ikke akkurat noe som gir meg mer respekt for døde ekorn.
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Middelstort villsvin. Hørte jeg mat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Med mindre dyret er for tungt til å løftes ville jeg fjernet det. Marsvinet til storesøster lå stiv som en stokk i buret, og det gikk jo greit å ordne opp i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
<*(((<
|
Jammen, det er da ikke de ressurssterke som er redd for døde ekorn, det er vel de pinglete? :tramper avgårde: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!"She's dead, but she won't lie down ..." :nynner:
![]() |
#31 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Min begrensning går på vekt, så derfor endte jeg opp med å krysse av for et middels stort villsvin. Hvis det var forråtnelse og fluelarver med i likningen så måtte jeg revurdert - jeg ville i hvert fall ikke hentet dyret ut uten bruk av egnede hjelpemidler. Ser dog for meg at det kanskje kan bli litt vanskelig å få ut et råtnende villsvinlik vha. en håv?
![]() |
#32 |
Protonterapeut
|
Jeg har sett noen giganthåver på Akvariet i Bergen, så jeg tenker det bare er snakk om å ha rette håven.
![]() |
#33 |
This is normal!
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Tenk om faren min - for å gi meg en velfortjent lærepenge - har lagt det døde ekornet under dyna mi eller noe?
![]() |
![]() |
#34 |
flisespikker
|
Det ville være litt brutalt, i så fall. Det holder da å bare bruke hodet?
![]() |
#35 |
kamerat
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Jeg ville nok fått ekornet ut av bassenget selv, men jeg ville neppe brukt hendene. (Dere skulle sett meg da vi hadde en død linerle på balkongen for noen uker siden.
![]() |
#37 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Jeg hadde fjernet det selv ja. Men jeg hadde brukt spade tror jeg.
![]() |
#38 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Det topper nok ikke min oppførsel da jeg skulle prøve å få ut en (levende) spurv som hadde flydd inn i gangen hjemme :rister oppgitt på hodet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Jeg kunne glatt fjernet en blåhval, jeg. Forutsatt ubegrensede armmuskler, selvsagt.
![]() |
#40 |
Peppy!
|
![]() Sv: Dødt ekorn i badebasseng – med poll!Jeg blir litt forbauset over perspektivet her. Det er da vitterlig slik at jo mindre kadaveret er, jo verre er det. Elefanter og denslags skulle jeg ikke besvimt over. (Eller, jo, jeg hadde nok blitt rimelig svett om jeg fant en elefant i hagen. Men sånn ekkelhetsmessig ville det ikke vært noe problem.) Gi meg en død snegle i bassenget, derimot, og jeg ville solgt hus og hage fullt møblert, og aldri sett meg tilbake. Ekorn skulle jeg fikset glatt. Men jeg hadde ikke brukt hendene, jeg hadde nok lempet bassenginnholdet over gjerdet i hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|