Sv: Vogn til nesten-skole-unger?!
Opprinnelig lagt inn av emm, her.
Det er skjelden jeg blir fornærmet, men det ble jeg faktisk nå. Du antyder mer en nok at vi ikke slipper henne til eller trener nok, og jeg forventer ikke at du skal vite noe om oss, men du kan vel kanskje tenke at barn på 6 år er like forskjellige som alle andre. Istedet tar du glatt utgangspunkt i din egen lille boble.
Vi har et 02 barn som sliter med en nakkeskade og dårlig balanse. Hun har endelig tatt godt innpå sine jevnaldrene dette året, men har litt igjen.
Jeg kan jo ikke vite hvorfor ditt 02-barn ikke sykler ennå, før du har fortalt det. Og det forklarer hvorfor ditt barn ikke sykler - likevel mener jeg fortsatt at mitt 02-barn er flink til å sykle fordi hun har fått lov til å sykle og være med på sykkeltur med egen sykkel fra hun var drøyt 4 år. Det er da ingen motsetning i dette?
Jeg mente ikke å fornærme deg, og mener egentlig at du valgte å bli fornærmet. Du tar like mye utgangspunkt i din egen boble, som du hevder at jeg gjør. Jeg sier at mitt barn er flink til noe fordi hun har øvd - og så blir du fornærmet fordi ditt barn ikke er i stand til dette - er ikke det litt snevert?
|