|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Prison break
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 12-06-08 kl 17:47. Årsak: dissa smileya da.. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!
Æsj, er den ikke?? Dumme meg tenkte at den kanskje kunne bidra med noe historisk korrekt info.....jaja. Syns Gilmour girls var et veldig godt forslag. Og ideen med å trene til serie-episoder er jo genial. Tror jeg må snike til meg en slags treningsmaskin i sommer
|
|
|
#24 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Geeks and Freaks (eller var det omvendt?) er en kult-serie som er ganske morsom. Mye ungdomsangst. Ellers bruker jeg ER til tidtrøyte.
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg har forresten pleid å bruke Futurama som treningsunderholdning. 20 minutters episoder er rikelig for min kondisjon.
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg har brukt Big Love til det samme formålet. Handler om en mann med tre koner, og deres liv sammen i Salt Lake City. Den var vittig og interessant på en Se & Hør-aktig måte. Den klarte å dra meg gjennom 30 minutter på ellipsemaskinen og ti minutter sit-ups på gulvet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!For lenge siden gikk det en britisk serie som heter Cold Feet (mener jeg..). Det er utrolig bra, handler om en vennegjeng i 30-årene. Herlige karakterer (sånn som bare britene får til).
|
|
|
#28 |
|
Mother of Dragons
|
Den er kjempebra, og man får den kjøpt i en sånn samleboks på Platekompaniet
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Seinfeldt, blir aldri lei av den gjengen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Smugleser
|
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg sykler til Lost, Sopranos og har akkurat bestilt med Sex and the City boksen. (Sistnevnte 499,- på elkjop.no akkurat nå, alle episodene, så der var reklamen. 29,- i porto.) Episdene ligger vel på ca 40 min, så passe lang økt!
|
|
|
#31 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Hvis ikke du har sett Matador anbefaler jeg den! 24 episoder på rundt en time, men det er jo bare å slutte/fortsette når det passer. Hadde jeg gitt meg selv som regel og bare se den serien mens jeg bedrev trening hadde jeg vært sprek og tynn på et øyeblikk!
|
|
|
|
#32 |
|
Kidding, right?
|
Takker for tipset!
|
|
|
|
#34 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en mistanke om at jeg kommer til å bruke 19 pund idag.
|
|
|
#35 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så snill du er! Nå har jeg bestilt litt filmer samt faktisk satt meg opp på liste på www.deichmanske.no så jeg har litt akkurat nå, men til høsten så kommer jeg kanskje og spør om å få låne! Jeg har sett ev av 24 så jeg har mye igjen å få med meg her. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller 14, for eksempel.
|
![]() |
|
|