Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 17:12   #21
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

Eg ser på E.R (Akutten) når eg trenar. Aldri sett på det og finnes vel 9 eller 10 sesonger.

Gammel 12-06-08, 17:45   #22
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prison break
lost
Twin Peaks
Friends
Kongen av Queens
My name is Earl
Men behaving badly
Nyinnkjøpt: Mcleods daughters .

Sist redigert av turi : 12-06-08 kl 17:47. Årsak: dissa smileya da..
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 21:02   #23
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Rome var morsomt på et vis, men ikke spesielt korrekt da.

Æsj, er den ikke?? Dumme meg tenkte at den kanskje kunne bidra med noe historisk korrekt info.....jaja. Syns Gilmour girls var et veldig godt forslag. Og ideen med å trene til serie-episoder er jo genial. Tror jeg må snike til meg en slags treningsmaskin i sommer

Takk jenter, alltid masse inspirasjon å hente fra dere

Gammel 12-06-08, 21:18   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Geeks and Freaks (eller var det omvendt?) er en kult-serie som er ganske morsom. Mye ungdomsangst. Ellers bruker jeg ER til tidtrøyte.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 21:19   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten pleid å bruke Futurama som treningsunderholdning. 20 minutters episoder er rikelig for min kondisjon.

Gammel 12-06-08, 22:58   #26
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt Big Love til det samme formålet. Handler om en mann med tre koner, og deres liv sammen i Salt Lake City. Den var vittig og interessant på en Se & Hør-aktig måte. Den klarte å dra meg gjennom 30 minutter på ellipsemaskinen og ti minutter sit-ups på gulvet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 10:38   #27
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

For lenge siden gikk det en britisk serie som heter Cold Feet (mener jeg..). Det er utrolig bra, handler om en vennegjeng i 30-årene. Herlige karakterer (sånn som bare britene får til).

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:13   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

For lenge siden gikk det en britisk serie som heter Cold Feet (mener jeg..). Det er utrolig bra, handler om en vennegjeng i 30-årene. Herlige karakterer (sånn som bare britene får til).

Den er kjempebra, og man får den kjøpt i en sånn samleboks på Platekompaniet

Gammel 13-06-08, 11:43   #29
Perfelo
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Perfelo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Seinfeldt, blir aldri lei av den gjengen.

Perfelo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:17   #30
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sykler til Lost, Sopranos og har akkurat bestilt med Sex and the City boksen. (Sistnevnte 499,- på elkjop.no akkurat nå, alle episodene, så der var reklamen. 29,- i porto.) Episdene ligger vel på ca 40 min, så passe lang økt!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:15   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis ikke du har sett Matador anbefaler jeg den! 24 episoder på rundt en time, men det er jo bare å slutte/fortsette når det passer. Hadde jeg gitt meg selv som regel og bare se den serien mens jeg bedrev trening hadde jeg vært sprek og tynn på et øyeblikk!

Hvis du ikke vil kjøpe så låner du mine.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 01:38   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Den er kjempebra, og man får den kjøpt i en sånn samleboks på Platekompaniet

Takker for tipset! Jeg fikk bare med meg bruddstykker av denne serien i sin tid (det var noe barnefødsler eller noe ammegreier minnes jeg vagt), men NÅ! Jeg fant den dessuten på Amazon.co.uk på tilbud til under 19 pund, så da kommer den på under 200 kr; under fortollingsgrensen til og med! Det er billig for SÅ mye bra, engelsk serie altså. Og de norske tekstene trenger jeg jo uansett ikke.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 07:33   #33
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ingen som har nevnt Grey's Anatomy?

Gammel 16-06-08, 08:07   #34
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Takker for tipset! Jeg fikk bare med meg bruddstykker av denne serien i sin tid (det var noe barnefødsler eller noe ammegreier minnes jeg vagt), men NÅ! Jeg fant den dessuten på Amazon.co.uk på tilbud til under 19 pund, så da kommer den på under 200 kr; under fortollingsgrensen til og med! Det er billig for SÅ mye bra, engelsk serie altså. Og de norske tekstene trenger jeg jo uansett ikke.

Jeg har en mistanke om at jeg kommer til å bruke 19 pund idag.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 08:31   #35
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du sett Frustrerte Fruer? Jeg trodde ikke det skulle være noe for meg, så jeg begynte litt motvillig å se sesong 1 for noen uker siden. Vel, det endte meg at jeg så hele sesong 1 - 4 på to uker.

Det var det jeg visste.Det var noe for deg

Gammel 16-06-08, 10:23   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvis ikke du har sett Matador anbefaler jeg den! 24 episoder på rundt en time, men det er jo bare å slutte/fortsette når det passer. Hadde jeg gitt meg selv som regel og bare se den serien mens jeg bedrev trening hadde jeg vært sprek og tynn på et øyeblikk!

Hvis du ikke vil kjøpe så låner du mine.

Så snill du er! Nå har jeg bestilt litt filmer samt faktisk satt meg opp på liste på www.deichmanske.no så jeg har litt akkurat nå, men til høsten så kommer jeg kanskje og spør om å få låne! Jeg har sett ev av 24 så jeg har mye igjen å få med meg her.

Tusen takk for tips! Kom gjerne med flere!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 11:38   #37
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Eg ser på E.R (Akutten) når eg trenar. Aldri sett på det og finnes vel 9 eller 10 sesonger.

Eller 14, for eksempel.

Gammel 16-06-08, 11:45   #38
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Eller 14, for eksempel.

Å gosj så bra. Såg berre 9 eller 10 på cdon for litt sida. Supert da.

Gammel 17-06-08, 08:17   #39
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Gilmore girls. Den er lang og jentete.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.