Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Reborndukker

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 11:11   #1
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Reborndukker

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hva er poenget med andre dukker?

Eh, at barn skal leke med dem?

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:24   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reborndukker

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes disse dukkene minner meg om døde babyer

Gammel 26-05-08, 11:25   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Ja, det var det jeg trodde i hvertfall.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:35   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ja, det var det jeg trodde i hvertfall.

Ja akkurat mitt poeng. Jenta mi leker med sin.

Gammel 26-05-08, 11:45   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

Ja akkurat mitt poeng. Jenta mi leker med sin.

Det er jo en ting, men det er jo en kjent sak at dette er dukker som mange voksne har. Og at de ikke tåler røff lek slik som andre dukker.

Gammel 26-05-08, 11:52   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

Det er veldig fjernt for meg å ha dukker som pynt i huset, og jeg sluttet å leke med dukker for veldig lenge siden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:06   #7
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo en ting, men det er jo en kjent sak at dette er dukker som mange voksne har. Og at de ikke tåler røff lek slik som andre dukker.

Den jenta mi har tåler samme lek som de andre dukkene hun har.

Gammel 26-05-08, 12:14   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

"Greia" er at det er mange voksne som har dem, ikke barn.
Leker de voksne med dem?
For det blir ikke mindre creepy da.

Gammel 26-05-08, 12:24   #9
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Reborndukker

"Greia" er at det er mange voksne som har dem, ikke barn.
Leker de voksne med dem?
For det blir ikke mindre creepy da.

Så det er derfor di er creepy? Jeg ser ikke logikken.

Gammel 26-05-08, 20:33   #10
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja disse dukkene tåler ikke noe mindre enn andre dukker.

Gammel 26-05-08, 13:35   #11
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Ei dokke som veg 3 kg, som ikkje toler å bli leika med og som kostar 3000 – vel, det reknar eg som eit samfunnsproblem.
Det er eigentleg i seg sjølv eit samfunnsproblem at ein kjøper leiker i denne storleiken til 3000 kr(!) til ungar. Samfunnet er sjukt, det er det som er problemet : pessimist:

Gammel 26-05-08, 13:36   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det håret ser litt sykt ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 16:05   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Ei dokke som veg 3 kg, som ikkje toler å bli leika med og som kostar 3000 – vel, det reknar eg som eit samfunnsproblem.
Det er eigentleg i seg sjølv eit samfunnsproblem at ein kjøper leiker i denne storleiken til 3000 kr(!) til ungar. Samfunnet er sjukt, det er det som er problemet : pessimist:

3000! No way, det hadde jeg aldri betalt for ei dukke. Syns Anna-dukka til 600 var dyr jeg, iallfall med tanke på at den aldri blir brukt.
Dukker til pynt har jeg ikke sansen for. Når jeg tenker etter så samlet jeg på porselensdukker i 10-års alderen.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 16:31   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reborndukker

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Det verste eg har sett. Ser ut som ein unge som budde i eit jordskjelvramma område. Hjelp.

Hva var så ille med den? Hadde ingen gjort meg oppmerksom på at det var en dukke så hadde jeg nok trodd at noen hadde villet vise frem babyen sin.

Jeg hadde aldri hørt om disse før jeg så denne tråden, så jeg har ikke rare bakgrunnen for å mene noe om dem. Jeg gjør det jo likevel.
Det er en fjern tanke for meg å kjøpe dukker for å ha til pynt, men jeg reagerer ikke på at andre gjør det heller. Man liker jo forskjellige ting. Prisen var rett og slett vill, men jeg pleier sjelden å legge meg opp i hva andre bruker pengene sine på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.