|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: ReborndukkerJeg har oppfattet det sånn at det stort sett er voksne som kjøper disse dukkene til seg selv, prisen har vel en del å si der, siden de er såpass dyre. For et par ukers tid siden så jeg faktisk en dame som trillet en sånn dukke rundt i en vanlig barnevogn.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Reborndukker
Da ville jeg klassifisert det som et problem og høflig slengt nummeret til en terapeut opp i vogna...
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
Tja, for meg så vil en dame som triller rundt på en dokke knapt komme opp på topp 100-lista over Rare Ting Som Folk Gjør. Det går jo ikke ut over noen, så for meg stiller det i samme kategori som andre ting som er uforståelige men ikke går utover noen andre, som f.eks gå over grønlandsisen.
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om en voksen dame, alene uten barn i nærheten, hadde trillet rundt på hvilken-som-helst-dukke, så hadde jeg tenkt at her har noen kanskje det ikke så bra. Kan ikke helt se for meg at det er en vanlig voksen-ting å gøre.
![]() |
|
|