Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 21:27   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvordan man kan få til å føle seg mobbet av fjaseri på et nettforum man oppholder seg frivillig kan jeg ikke med beste vilje forstå. Men vi har jo alle forskjellig terskel for å ta ting til oss og ikke minst til å ta ting høytidelig.

Har du noen gang opplevd at noen har "fjaset bort" dine tråder/meninger?

Gammel 15-04-08, 21:29   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du noen gang opplevd at noen har "fjaset bort" dine tråder/meninger?

Selvsagt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:34   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes takhøyden er stor fra forumsledelsens side. Sånn ellers så vet jeg ikke helt hva jeg mener.

En del folk/ innlegg her er en del kvassere enn jeg er vant til fra andre steder, både på godt og vondt. Det er utrolig mange oppegående mennesker her, med velformulerte innlegg, og jeg trives godt her. Men jeg ser at noen innlegg kan oppfattes som mobbing/kan oppleves ubehagelige.

Jeg er vel egentlig en litt "sart sjel" selv, og hadde nok tatt innpå meg en del innlegg her dersom det var meg de var rettet mot. Men på den andre side så kan kanskje min deltakelse her lære meg å være litt mer hardhudet, stå for min mening og ikke bry meg om hva andre mener om mine meninger.

Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.