|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Pauset
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumFor å være seriøs et øyeblikk. Jeg har til tider også synes at personangrepene har tatt av, men selvjustisen her på forumet har jeg aldri sett makan til noe sted, og jeg får mye mer makk av de evige forurettede som ikke makter å glemme gamle fornærmelser, enn de som til tider lar fingrene løpe av med seg i affekt, men som allikevel ikke kaller en tråd for noe annet enn en tråd, og starter med blanke ark og farjestifter neste dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg synes det er dumt hvis noen føler seg mobbet. Det vil jeg alltid synes. Det betyr ikke at jeg synes noen regler skal endres (jeg synes det er dumt at noen er ensomme også, men jeg vet ikke helt hvordan man kan gjøre noe med det).
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJa, og så er jeg drittlei av at noen markante og elskede forumbrukere stadig blir kalt for enkelte. Sorry, Jessica. Jeg kunne selvfølgelig fjaset det til i en kommentar og allikevel fått frem meningen min, men nå skal jeg "gjera alle til lags". |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Live and let live
|
Jeg er enig med deg. Det er en unik og flott gjeng som er her. Forumet er summen av dets brukere, så all ære til alle for alt som er bra!
![]() |
#87 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg føler meg mobbet. Jeg får ALLTID skylden, spesielt fra forumledelsen. Jeg syns alle burde be meg om unnskyldning.
![]() |
#89 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Takhøyde i forumTakhøyden er høy for velbegrunnede meninger og godt informerte innlegg.
![]() |
#92 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Typisk at du må få tråden til å handle om deg
![]() |
#93 |
Borte
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg mener selvsagt også at man skal behandle andre med respekt og ikke mobbe noen. Jeg prøver å gjøre begge deler og tror og håper at ingen har følt seg mobbet av meg. Ingen har sagt noe om det i allefall. Diskusjonen her er på et prinsipielt grunnlag for meg og jeg er veldig enig med Tinetoff i dette innlegget:
Ja det tror jeg nok. Nå var det et forsøk på litt vennlig fjas, men du er tydeligvis ikke mottakelig.
![]() |
#94 |
Absolut ateist
|
Ja, se der. Når "andre" snakker om seg selv i denne tråden, blir det ikke kommentert, ergo har jeg HELT rett i at jeg er forumets sorte får.
![]() |
#95 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes en hel del forumdeltakere som har velbegrunnede meninger og godt informerte innlegg som går litt på tvers av "kjerneverdiene", og som derfor opplever mer "takhøyde på høyde med en krypkjeller".
![]() |
#96 |
flisespikker
|
Det er selvsagt forskjell på "enkelte" og "andre". Dsjeez.
![]() |
#99 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|