Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det galskap å sette fire barn til verden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 11:54   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Er det så revolusjonerende å mene at noen foreldre ikke stiller opp? Det vil vel alltid være noen som ikke gjør det. Av ulike grunner. Noen sikkert gode, men noen fordi man ikke er interessert, ikke gidder, eller prioriterer å drikke øl med kompisene.

Ellers opplevde jeg innlegget ditt som engasjert og lett aggressivt, uten at jeg riktig skjønte hva du mente å si. Og jeg hang meg opp i at du dro 3 mil til trening, men kunne ha trent nærmere. Hvorfor gjorde du ikke det?

Det finnes selvfølgelig "skrekkhistorier" om det meste, foreldre som ikke bryr seg, ikke følger opp hverken lekser eller aktiviteter, snylter og mye annet.. Men jeg følte vel at det lå en ganske generaliserende alle-over-kammen-påstånd mellom linjene, om familier som har mer enn to barn.
Jeg valgte å fortsette på det gamle laget mitt, (vi flytta to ganger i løpet av det året mine foreldre skilte seg,) og tok syklinga som oppvarming.

Min mor var faktisk "fritatt" (hun avtalte andre oppgaver, og bytta med andre foreldre!!) kjøring til og fra fotballkamper et par år, men jeg tenkte aldri på henne som snylter bare fordi hun byttet oppgaver, som f eks å bake kaker og heller la noen av de overentusiastiske forballinteresserte foreldrene bli med på kamper istedenfor henne... Men da mine søsken ble litt eldre, hun var ferdig med studier og fikk kjøpt seg minibuss bidro hun også med kjøring, som alle foreldre bør gjøre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.