|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt utsatt for hersketeknikker basert på kjønn, i arbeidslivet? | |||
| Nei, aldri |
|
33 | 33,00% |
| Ikke nevneverdig |
|
28 | 28,00% |
| Før, men ikke nå lenger |
|
24 | 24,00% |
| Ja, rett som det er |
|
15 | 15,00% |
| Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?
Men TRAKASSERING, Mim, er ikke det litt mer enn å gjøre feil antagelser? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Når det skjer gjentatte ganger, er det trakassering i min verden i hvert fall... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?Bina: jeg anser meg ikke for å være trakassert når noen feilaktig tar meg for å være sekretær. Jeg er helt enig med deg at det ikke går inn i definisjonen. Derimot anser jeg meg for å være forkjellsbehandlet, all den jeg aldri hører om gutter eller menn som blir utsatt for den samme feiltolkningen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Nei, det var i grunnen det jeg også ville fram til. Forskjellsbehandling kan man gjerne kalle det, men kall det ikke trakassering. Det syns jeg er å skyte spurv med kanoner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Haha, så snill du er som unnskylder fordommer.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?Her er forresten hersketeknikkene:
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?Og jeg ser at bina benytter seg av flere. Du er sikkert en herlig sjef.
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Heh, dette minte meg på denne igjen: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er det ikke en liten forskjell på trakassering og forventning?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|