Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.
Nå snakker jeg ikke om Skilpadda men en kultur som flere er en del av. Dessuten... må det være sånn... at en hel gjeng forlot NM fordi de opplevde at det ikke var rom for dem der (bl.a på grunn av sterke reflekterte meninger), og når andre forsøker å bli en del av FP, som ikke nødvendigvis er helt integrert i den kulturen, så skal de etter hvert finne ut at at de "ikke har noe her inne å gjøre" fordi, som du formulerer det; "de tåler ikke diskusjonsstilen" eller som jeg ville formulert det; "de blir kjørt noe vanvittig av kverulantene for meningene sine fordi de ikke er helt politisk korrekte i den kulturen jeg har nevnt tidligere".
Et slikt resultat vil jeg si er et tap for både den ende og den andre. Kan vi ikke heller alle forsøke å leve opp til det å være så tolerante som vi oppegående og reflekterte damer og menn hevder at vi er.
Nå har jeg tenkt litt over dette innlegget, og synes det var veldig bra skrevet. Jeg ser og forstår at forumet kan oppfattes slik, selv om det stadig vekk presiseres at det skal være rom for alle. Jeg ser også at enkelte kan ha problemer med å finne sin plass her inne.
Jeg har vært på FP siden starten, jeg var en av dem som diltet etter fra NM. Det har mang en gang hendt at jeg har komt til kort i diskusjoner med "ekspertene" (Skilpadda, Tinetoff, Madam Mim, Safran), men da pleier jeg å parere med litt fotballprat (verken Toffen eller Skilpadda har peiling på fotball. )
Jeg synes forøvrig dette har vært en fin tråd. Ingen stygge personangrep, masse humor, mye alvor og mange flotte synspunkter. Noen har vært mer enig enn andre, og det er vel en del av kulturen her. Mange enige forlot forumet de var uenig med, og samlet seg her. Jeg føler likevel det er rom for alle her inne, så lenge de takler den litt skarpe tonen og ikke er så himla nærtagende. Og så lenge en ikke går i dørken av en rød prikk. 
Sist redigert av 007 : 11-11-07 kl 12:13.
Årsak: Glemte å bøye et substantiv.
|