Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-07, 11:17   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Fekk og får mange kommentarar ja. Men for oss er 3 perfekt så bryr meg ikkje så mykje om det sjølv om det er irriterande at folk skal legge seg opp i vårt valg. Men får også positive kommentarar og det er veldig koselig. For ikkje så lenge sidan var det ei som ikkje fikk sagt nok kor fin bukett med ungar me hadde .

Søstera mi er faktisk verst om dagen. Men trur det er fordi ho heile tida har tenkt at ho skal ha tre men no har dei nok bestemt seg for at det blir med dei to dei har. Prøver vel å innfinne seg med det. Berre så dumt det innebærer negative kommentarer om vårt valg, "ja dei skal jo følgjast opp", "kjempedyrt med 3 ungar", hint om at ho ikkje skjønnar korleis me har råd...osv.
Blir så latterlig når ho heile tida har prata så varmt om tre og at ho ikkje ville ha berre to ungar. No er det plutseleg "forferdeleg" med tre.
Men ho er og ein litt misunneleg person og det skinn gjennom her.
Men eg hevar meg over det, har jo den finaste buketten

Sist redigert av Zip : 31-08-07 kl 11:22.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.