Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-07, 10:56   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Er helt enig med Dragen. Har man to barn, et av hvert kjønn, er man ikke helt riktig i hodet hvis man vil ha ett til. Hvorfor det, liksom?

Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 10:59   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er helt enig med Dragen. Har man to barn, et av hvert kjønn, er man ikke helt riktig i hodet hvis man vil ha ett til. Hvorfor det, liksom?

Enda verre er det hvis man har to gutter, og finnner på å ønske seg enda en gutt. Tre jenter går til nød an, men tre gutter?

Dragen - dømt til å bli den onde svigermor

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:04   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Enda verre er det hvis man har to gutter, og finnner på å ønske seg enda en gutt. Tre jenter går til nød an, men tre gutter?

Skulle jo ikke si mer om dette, hadde jeg tenkt.
Men - da en venninne så på meg med triste øyne og sa " Jeg kommer jo til å få et så godt forhold til mine jenter når de blir voksne. Men sånn blir det jo ikke for deg, du som er guttemamma..."
DA visste jeg ikke om jeg skulle le hysterisk eller få et raseriutbrudd.
Men man tar seg jo sammen, må vite.

Gammel 31-08-07, 11:13   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men - da en venninne så på meg med triste øyne og sa " Jeg kommer jo til å få et så godt forhold til mine jenter når de blir voksne. Men sånn blir det jo ikke for deg, du som er guttemamma..."

Jeg vil tydligvis heller ikke få et godt forhold til mien barn, jeg har 3 gutter.

Jeg også har tenkt litt på dette, og ristet på hodet av mange kommentarer jeg har fått.

Jeg er da mamma til 3 gutter og får fortsatt gjerne spørsmål om når jenta kommer... og neste kommentar fra personen kan være at 3 barn er jo mer en nok...................
(dette uten at jeg har rukket å tenke på å svare engang)

Har man flere en 2 barn og de er av samme kjønn, så har man jo også "automatisk" fått det 3 barnet i håp om at det er det mostatte kjønn.
Det var jo helt klart for å få ei jente jeg fikk barn nr 3..........
(han var ikke planlagt, lille arbeidsuhellet mitt)

Gammel 31-08-07, 11:16   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Er det mulig!?!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:10   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tre venninner som alle har fire gutter. Det vil si den ene av de venter den fjerde gutten. Alle ser/så på de med medfølelse da nummer fire kom.
Men for å være ærlig, de ønsket seg jo jentere i de to siste svangerskapene alle sammen. Men ble jo like glad for guttene når det ble gutt igjen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:18   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper virkelig ikke det er slik det er ...

:mor til to gutter:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.