Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Motivasjon for å droppe bil nr 2?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-23, 19:22   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motivasjon for å droppe bil nr 2?

Jeg bor ganske nær sentrum i byen min, bruker bilen hver dag. Pluss buss av og til (= når jeg skal noe sosialt som gjør bilkjøring utelukket). Det siste året har jeg nesten aldri tatt buss, fordi busstoppet er flytta et godt stykke unna, pga veiarbeid som skal pågå noen mndr til. Så da kjører jeg heller, og er i praksis blitt avholdsmenneske.

Sist jeg tok kollektivt, var hurtigbåten til nabobyen i høst. Behagelig reise, men mye dyrere enn å kjøre sjøl. I tilfelle du har også mitt område i prosjektet ditt, så vet du det. Prisen for å reise lange strekk med kollektivtransport må være sånn at man har råd til det. Jeg kjører det strekket vanligvis, og vil fortsette med det.

For de som ikke liker å kjøre bil, så kan eksponeringsterapi funke. What's not to like, man setter seg inn i behagelig temperert rom, varmt og godt sete justert etter sin kropp, med den lyden man vil, og så er det gjerne masse fint og interessant å se på turen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.