|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Jeg synes egentlig at dette er ganske irrelevant. Dette er ikke en familie med bunnsolid økonomi, og noe må de leve av når/hvis de kommer tilbake til Norge. Der får de sannsynligvis langt trangere. Og "alle" vil mene noe om dem. Særlig etter denne dokumentaren.
|
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er jeg enig i. Jeg synes det er veldig rart at det ikke har blitt rettet sterkere kritikk mot advokaten som ga dette rådet.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Da fortsetter jeg å synse:
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror nrks mål har vært å få folk til å grine og føle. Og da passer det ikke å ta med informasjon som kan få folk til å tvile på at han er 100% offer og egentlig bare er en snill og enkel bamsegutt som lever i total fattigdom fordi Norge har sviktet.
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Ja, seertall er jo alltid målet og stor stat svikter liten mann treffer jo som regel blink der. Kunne bare slengt på «Klarer vi å få Bamsegutt hjem til jul?», så hadde det vært full pott.
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Jo, det kan godt hende. Men da er det likevel litt rart at de har med klippet hvor advokaten skamløst sier at dette var rådet han ga. Han får null pushback fra Strømøy på det, da, riktignok, men det er jo en helt sjokkerende uttalelse.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|